تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

اختلالات در همه کشورها ادامه دارد/ درحال تعمیر خرابی سرورها هستیم

پیامرسان تلگرام در توییتر خود از ادامه اختلال در برقراری ارتباط از طریق این شبکه شده و اعلام کردند: تعمیرات بعد از قطعی عظیم برق در منطقه آمستردام که بر بسیاری از سرویس‌ها اثر گذاشته ادامه دارد.

رویداد۲۴-پیامرسان تلگرام در توییتر خود از ادامه اختلال در برقراری ارتباط از طریق این شبکه شده و اعلام کردند: تعمیرات بعد از قطعی عظیم برق در منطقه آمستردام که بر بسیاری از سرویس‌ها اثر گذاشته ادامه دارد.پیام رسان تلگرام در صفحه توییتر خود از ادامه قطعی تلگرام در برخی نقاط جهان خبر داد. 

تلگرام مسنجر در توییتر نوشت: تعمیرات بعد از قطعی عظیم برق در منطقه آمستردام که بر بسیاری از سرویس‌ها اثر گذاشته ادامه دارد. کاربران تلگرام در حال حاضر در اروپا، خاورمیانه، روسیه و منطقه کشورهای مشترک‌المنافع قادر به برقرار ارتباط نیستند. ما عذرخواهی می‌کنیم و شما را در مورد اقدامات بعدی مطلع خواهیم کرد.

Untitled

پاول دوروف رییس تلگرام نیز در توییتر خود به تسری این اختلالات به ایران اشاره کرده و گفت: باخبر شدیم که تلگرام در تقریبا همه کشورها دچار اختلال  شده است(بیشتر گزارش ها مربوط به روسیه، عراق، ایران، آمریکا و بریتانیاست). ما در حال درست کردن اختلال هستیم.

Untitled

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان