تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

توضیحات رئیس سازمان سنجش درباره سهمیه داوطلبان مناطق زلزله زده

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره اختصاص سهمیه به داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه‌ها در مناطق زلزله‌زده کشور توضیحاتی داد.

رویداد۲۴-رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره اختصاص سهمیه به داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه‌ها در مناطق زلزله‌زده کشور توضیحاتی داد.جلسه ۶۹۸ کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه، بررسی نامه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان مبنی بر درخواست اختصاص سهمیه پذیرش برای دانش آموزان ساکن در بخش‌های آسیب دیده از زلزله دی‌ماه استان کرمان در دستورکار قرار گرفت.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ماده واحده «اختصاص سهمیه به داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه‌ها در مناطق زلزله‌زده کشور» مصوب جلسه ۷۳۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی و آئین نامه اجرایی مربوط به این ماده واحده توضیحاتی پیرامون شرایط لازم جهت اختصاص سهمیه خاص ارائه کرد.

وی گفت: با توجه به مواد ۱ و ۲ آئین نامه اجرایی مذکور مکاتبات لازم با وزارت کشور در خصوص مشخص کردن شهرها و بخش‌هایی که زلزله در سال جاری منجر به خسارت مالی و جانی برای ساکنان آن مناطق شده است؛ به عمل آمده و در صورت دارا بودن شرایط لازم در آئین نامه، با تائید نهایی شورای سنجش و پذیرش مراتب به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و هنوز در این زمینه تصمیمی اتخاذ نشده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان