تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس

پرسپولیس با اقتدار الجزیره را شکست خواهد داد/ برای قهرمانی در آسیا قدم خواهیم برداشت/ امیدوارم پنجره نقل و انتقالات باز شود

هافبک مازندرانی پرسپولیس گفت: با توجه به قهرمانی پرسپولیس تیم چه به لحاظ روحی و روانی و چه به لحاظ فنی وضعیت بسیار خوبی دارد و من فکر می کنم تیم بتواند با این روحیه بالا از از سد الجزیره در دو بازی رفت و برگشت با اقتدار عبور کند.
رویداد۲۴- هفدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید که امید عالیشاه حدود یک هفته است در تمرینات پرسپولیس حاضر شده است. وی درخصوص آخرین وضعیت تیم به خبرنگار برنا گفت: خدا را شکر پرسپولیس توانست امسال در لیگ قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و از همین جا این قهرمانی را به تک تک هواداران پرسپولیس تبریک می گویم، خوشبختانه ما سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالی مردم از قهرمانی پرسپولیس برای ما ارزش بسیار زیادی دارد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان لغو شود و کادر فنی بتواند بازیکنانی را که مدنظر دارد به تیم اضافه کند و مطمئنم با جذب این بازیکنان می ‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا درخشش بیشتری داشته باشیم و ان شاالله برای قهرمانی در آسیا قدم خواهیم برداشت.

بخش دیگری از صحبت های عالیشاه درباره بازی با الجزیره بود، وی در این باره گفت: خیلی دوست داشتم که می‌توانستم در این بازی به تیم کمک کنم اما به امید خدا از مرحله بعد و با تمام قدرت در اختیار تیم هستم، خوشبختانه با توجه به قهرمانی پرسپولیس تیم چه به لحاظ روحی و روانی و چه به لحاظ فنی وضعیت بسیار خوبی دارد و فکر می کنم تیم بتواند با این روحیه بالا از  از سد الجزیره در دو بازی رفت و برگشت با اقتدار عبور کند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان