تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران: "ایران مال" دهها هزار متر تخلف دارد/ صدا و سیما به جای پخش خبر تخلفات، آگهی شان را پخش کرد!

چگونه در یک سیستمی یک "مالی" ساخته شده است و دهها هزار متر آن تخلف دارد و سپس دعوت نامه می زنند و مدیران عالی شهرداری تهران و شورای شهر تهران را به جلسه افتتاحیه آن دعوت می کنند؟

رویداد۲۴-چگونه در یک سیستمی یک "مالی" ساخته شده است و دهها هزار متر آن تخلف دارد و سپس دعوت نامه می زنند و مدیران عالی شهرداری تهران و شورای شهر تهران را به جلسه افتتاحیه آن دعوت می کنند؟ رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران: رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: یک روز قبل از افتتاح مجتمع " ایران مال" هشدار لازم در خصوص تخلف آشکار ده ها هزار متری این مجتمع را در جمع خبرنگاران صدا و سیما دادم ولی از پخش آن از رسانه ملی جلوگیری کردند و به پخش آگهی تبلیغاتی این مجموعه پرداختند!

به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی محمد جواد شیرازی با طرح این پرسش که «چگونه در یک سیستمی یک "مالی" ساخته شده است و دهها هزار متر آن تخلف دارد و  سپس دعوت نامه می زنند و مدیران عالی شهرداری تهران و شورای شهر تهران را به جلسه افتتاحیه آن دعوت می کنند و روزنامه های  همشهری و ایران اطلاعیه آن "مال" را چاپ می کنند.» گفت: من در همایش سراسری مدیران سازمان بازرسی مورخ دهم اردیبهشت سال جاری که یک روز قبل از افتتاحیه " ایران مال " بود هشدار لازم را در خصوص تخلفات گسترده شهرسازی و معماری این مجتمع در مقابل دوربین های صدا و سیما دادم و با وجود اینکه این تخلفات وارد رسیدگی به کمیسیون ماده 100 شده و باید از ادامه ساخت و افتتاح آن جلوگیری می شد ، صدا و سیما به جز پخش خبر ناقص در خبر 18:30 شبکه تهران ، در بخش های دیگر خبری مانند خبر 20:30 شبکه 2 و دیگر بخش های خبری از پخش آن امتناع نمود و حق مسلم مردم در خصوص آگاهی از تخلفات بزرگ این پروژه ها را نادیده گرفت. صدا و سیما باید پاسخگوی مردم دراین باره باشد.

وی ابراز داشت: من از رییس محترم شورای اسلامی شهر تهران درخواست می کنم مصوبه ای را در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب برسانند تا سازمان بازرسی به استناد آن بتواند جلوی سفارشات این وکیل و آن مسؤول و این شخص و آن شخص بایستد و آفت سفارشات در شهرداری تهران را ریشه کن نماید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان