تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
نقره‌کار در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

خبر رفع حصر زهرا رهنورد صحت ندارد

صالح نقره‌کار خواهرزاده زهرا رهنورد، خبر رفع حصر برای همسر میرحسین‌موسوی را تکذیب کرد و اعلام کرد طی آخرین خبری که دارد هیچ‌گونه رفع حصری صورت نگرفته است.
رویداد۲۴صبح امروز اسماعیل دوستی عضو حزب اعتمادملی، در مصاحبه‌ای که با روزنامه اعتماد داشت، اعلام کرد که رفع حصر برای خانم زهر رهنورد برداشته شده است و ایشان بدون محافظ و به صورت آزادانه رفت و آمد می‌کنند. 

این خبر اما پس از ساعتی از سوی نرگس موسوی دختر زهرا رهنورد و میرحسین موسوی تکذیب شد. نرگس موسوی در صفحه اینستاگرام خود رسما اعلام کرد: «ما هم مانند شما دوستان عزيز، از ازادي و ديدن مصوبه رفع حصر غيرقانوني از سوي ارگانها و افراد شناخته شده با مسوليت مشخص مبني بر رفع آن استقبال ميكنيم و حتي اگر همين لحظه اگر رويت شد خبر آن را در  صفحه هايمان منتشر خواهيم كرد و هر رفتار و خبر به غير از اين با نيت نامكشوف امنيتي است.»

صالح‌ نقره‌کار، خواهرزاده زهرا رهنورد در گفت‌وگو با رویداد۲۴، در واکنش به خبر رفع حصر دکتررهنورد، گفت: بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ داده باشد و با توجه به صحبت‌های دختران محصوران، باید بگویم رفع حصری صورت نگرفته است و آخرین بار خانم رهنورد را در مراسم فوت مادربزرگم دیدم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان