تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد؛

توضیحات مکارم حسینی درباره ملک نجومی

مکارم حسینی از دریافت ملک در دوره شهرداری قالیباف دفاع کرد و روند آن را قانونی خواند.
توضیحات مکارم حسینی درباره ملک نجومی

رویداد۲۴ سمیع الله مکارم حسینی سرپرست فعلی و کاندیدای شهرداری تهران خطاب به اعضای شورای شهر در خصوص املاک نجومی گفت  در سال ۸۵ وارد شهرداری شدم یعنی زمانی که دولت احمدی نژاد آمد از دولت به شهرداری رفتم. گفتند کسانی که  ۵سال در شهرداری بوده می تواند به تعاونی مسکن رجوع کنند. در آن زمان ۶۰۰هزار تومان گرفتند بعد ۲سال گفتند به شما مسکن تعلق می گیرد، وقتی شروع کردند واحدها را بدهند، گفتند ۷۴ متر به شما تعلق میگیرد، ۲ واحد سازمانی به مساحت ۲۳۰ متر به ۳ نفر تعلق گرفت که سهم من ۷۴ متر بود.

وی افزود وقتی شما تعاونی مسکن ثبت نام می کنید و هیچ دخالتی درآن ندارید نه در ثبت نام و نه اداره و نه ‌در. هیچ چیزش. ابتدا ۷۴  متر را گفتند ۲۰۰ متر و سپس ۱۳میلیارد ریال را گفتن ۱۳ میلیارد تومان. پول را به صورت نقد پرداخت کردم براساس قیمت تمام شده آن زمان بوده است. این جزو محسنات من است که قانونی ثبت نام کردم و اقدام کردم در تعاونی مسکن.

مکارم افزود دوستان گفتن این پول از کجا آمد؟ قبلاً پولی که مودی باید به خزانه شهرداری پرداخت میکرد را از مودی چک میگرفتند و به عنوان مهر پشت باجه میدادند به پیمانکار و این فساد داشت. متاسفانه عده ای که هیچ گاه نام آنها مطرح نمی شود و نشده است در پشت قضیه هستند. وقتی به نجفی من را معرفی کرد برخی اسامی حذف شد و نام مرا قراردادند 
برچسب ها: املاک نجومی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان