تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

سفر مقام‌های اطلاعاتی اروپا به اسرائیل برای اطلاع از جزئیات ادعاهای نتانیاهو علیه ایران

مقام‌های اسرائیلی مدعی شدند: همه اطلاعاتی که توسط موساد از ایران به دست آمده قرار است در هفته آینده در اختیار سه کشور اروپایی و همچنین دیده‌بان هسته‌ای آژانس انرژی اتمی قرار بگیرد.

رویداد۲۴-مقام‌های اسرائیلی مدعی شدند: همه اطلاعاتی که توسط موساد از ایران به دست آمده قرار است در هفته آینده در اختیار سه کشور اروپایی و همچنین دیده‌بان هسته‌ای آژانس انرژی اتمی قرار بگیرد.مقام‌های اسرائیلی مدعی شدند آنچه افشاگری نتانیاهو علیه برنامه هسته‌ای ایران خوانده می‌شود بعد از دیدارهای ترامپ با ماکرون و مرکل در خصوص تصمیم در قبال توافق هسته‌ای برنامه‌ریزی شده بود. 

بر اساس این گزارش، مقام‌های اطلاعاتی فرانسه، بریتانیا و آلمان در روزهای اخیر سفری به اسرائیل داشته و درباره جزییات یافته‌های مورد ادعای این رژیم درباره ایران مطلع شده‌اند. 

یک مقام رژیم صهیونیستی که نام او برده نشده مدعی شد: «همه اطلاعاتی که توسط موساد از ایران به دست آمده قرار است در هفته آینده در اختیار سه کشور و همچنین دیده‌بان هسته‌ای آژانس انرژی اتمی قرار بگیرد.»

وی مدعی شده اسرائیل افشای اطلاعات و اسناد هسته‌ای به دست آمده را در هماهنگی کامل با کاخ سفید انجام داده و زمان‌بندی آن هم بعد از دیدار ترامپ با صدراعظم آلمان و رییس‌جمهور فرانسه بوده است. هر دو مقام اروپایی در سفر به آمریکا درصدد اقناع رئیس‌جمهور آمریکا برای حفظ برجام بودند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان