تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

عضو مجمع مدرسین: مخالفان برجام اعتقادی به منافع ملی ندارند

رویداد24- یک عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: رسانه ملی بودن صدا و سیما زیر سؤال رفته است چرا که عملکرد جانبدارانه‌ای از خود نشان می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق کاملان با اشاره به هجمه‌های اخیر رسانه‌های مخالف دولت به بهانه انتقاد از برجام و توافق هسته‌ای، اظهار داشت: این نوع موضع‌گیری‌ها علیه دستاوردهای ملی مانند برجام را عامه مردم نمی‌پذیرند و اینان خود را خسته می‌کنند.

وی با بیان اینکه این رسانه‌ها فقط مخاطبان معدود و خاصی دارند و اکثریت مردم نسبت به آنان بدبین هستند، گفت: مردم مخاطب این رسانه‌ها نیستند چرا که مشکل این رسانه‌ها و پشت پرده اقدامات آنان که تلاش برای رسیدن به منافع شخصی و جناحی، حتی به قیمت عبور از منافع ملی است را می فهمند.

عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مخالفان برجام اعتقادی به منافع ملی ندارند،افزود: ‌ برجام و توافق هسته‌ای به ذائقه افراطیون خوش نیامده و به همین جهت مزاحمت‌هایی برای دولت ایجاد می‌کنند. مردم هم نیت خودخواهانه آنان را می‌فهمند و شاهد آن نیز این است که دیدیم در انتخابات اخیر، هر جایی که یک مقدار فضا باز بود و کاندیداهای همسو با دولت وجود داشتند، مردم اکثریت آن‌ها را برگزیدند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی بودن صدا و سیما زیر سؤال رفته است، گفت: صدا و سیما مدعی است که رسانه ملی است اما باید پرسید که تا چه میزان مردم مخاطب آن هستند و برای دریافت اطلاعات مطمئن به آن رجوع می‌کنند و از سوی دیگر چه مقدار از مردم برای دریافت اخبار و اطلاعات خود به منابع دیگر از جمله شبکه‌های مجازی یا کانال‌های ماهواره‌ای روی آورده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین کاملان با بیان اینکه عملکرد رسانه‌های افراطی حتی با سخنان رهبری سازگاری ندارد، گفت: ‌ این رسانه‌ها مدعی هستند که ما از رهبری دفاع می‌کنیم و حرف‌هایی را می‌شنویم و بر اساس آن عمل می‌کنیم؛ که به نظر من با آن چیزی که این رسانه‌های افراطی عمل می‌کنند سازگاری ندارد، چرا که ایشان بارها از تیم مذاکره کننده حمایت کردند.
منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان