تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

برخورد اندیشه‌های شفر و ژنرال در فولادشهر

شفر معتقد است تیم اوج گرفته وی توان کنار زدن ذوبی‌ها را هم دارد. در نقطه مقابل، ژنرال در پیکار مجدد اندیشه‌هایش با حریف آلمانی، به خط حمله‌ای تکیه دارد که در آن گلزنانی توانا جلوه کرده‌اند.

رویداد۲۴-شفر معتقد است تیم اوج گرفته وی توان کنار زدن ذوبی‌ها را هم دارد. در نقطه مقابل، ژنرال در پیکار مجدد اندیشه‌هایش با حریف آلمانی، به خط حمله‌ای تکیه دارد که در آن گلزنانی توانا جلوه کرده‌اند. در ادامه دیدارهای رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا 2018، از ساعت 19:15 امشب ذوب آهن از استقلال در فولادشهر اصفهان پذیرایی می‌کند. وجه خوب این ماجرا این است که ایران تحت هر شرایطی حداقل یک تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی حاضر خواهد داشت و قسمت بد قضیه این است که در این راه به دست خود یکی از تیم‌های خود را از صحنه مسابقات حذف خواهیم کرد. برگزاری دیدار رفت در اصفهان ظاهراً کفه ترازو را به سود استقلال سنگین می‌کند که طبعاً هفته بعد در ورزشگاه آزادی میزبان مسابقه برگشت خواهد بود اما آبی‌ها از یاد نبرده‌اند که در دور برگشت لیگ  هفدهم در شرایطی در اصفهان 1-2 مغلوب ذوب آهن شدند که امیر قلعه‌نویی در نیمه مربیان به طرز محسوسی بر وینفرد شفر چربید و بازی 0-1 باخته را به برتری 1-2 مبدل کرد و در این راه از رویکرد به یک بازی فیزیکی و ارسال‌های بلند و فرسوده کردن تدریجی آبی‌ها سود جست؛ چیزی که پاسخ شفر به آن اندک و فقط در حد مطرح کردن این ادعا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مسابقه بود که گفت: «ذوب آهن کاری جز ارسال‌های بلند نکرد!» امشب آبی پوشان در حالی به میدان می روند که داریوش شجاعیان به ترکیب آنها برمی‌گردد و شفر که در مرحله گروهی تیمش را در دسته‌ای سرگروه ساخت که الهلال عربستان و العین امارات هم در آن حاضر بودند، معتقد است تیم اوج گرفته وی توان کنار زدن ذوبی‌ها را هم دارد. در نقطه مقابل، ژنرال در پیکار مجدد اندیشه‌هایش با حریف آلمانی به خط حمله‌ای تکیه دارد که مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی در آن گلزنانی توانا جلوه کرده‌اند و تیم وی در خط میانی هم با امثال رحمانی و حدادی‌فر فقیر نیست و در بال‌ها از امثال فخرالدینی سود می‌جوید. تقابل چنین نفراتی با همتاهایشان شامل ابراهیمی، نورافکن و جپاروف در اردوی استقلال می‌تواند هر دو دیدار رفت و برگشت شامل مسابقه امشب را زیبا و جذاب کند و افسوس ناشی از حذف هر یک از آنها را بیشتر سازد.

سایر بازی‌های امشب
ناگفته نماند که امشب سه دیدار دیگر هم از سری مسابقات رفت یک‌هشتم نهایی برگزار می‌شود که براساس آن، العین امارات از الدحیل قطر در غرب آسیا و بوریرام تایلند از چونبوک موتورز کره جنوبی و تیانجین چین از گوانگجو، دیگر تیم چینی در شرق آسیا پذیرایی می‌کنند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان