تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

انتقاد از اختلاف نظر دولت و قوه قضاییه درخصوص فیلترینگ تلگرام/ قیمت دلار پر کشیده است

نماینده مردم محلات و دلیجان با انتقاد از اختلاف نظر دولت و قوه قضاییه درخصوص فیلترینگ تلگرام تاکید کرد: اگر مسئولان آدرس و تلفن همدیگر را ندارند تا ما شماره تلفن را به آقایان بدهیم.

رویداد۲۴-نماینده مردم محلات و دلیجان با انتقاد از اختلاف نظر دولت و قوه قضاییه درخصوص فیلترینگ تلگرام تاکید کرد: اگر مسئولان آدرس و تلفن همدیگر را ندارند تا ما شماره تلفن را به آقایان بدهیم.علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه ای در مورد قیمت خرید تضمینی گندم گفت: قیمت گندم علی رغم تورم نسبت به سال گذشته کمتر تعیین شده و نیاز است اقدامات مناسب در این رابطه انجام شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه قیمت دلار پر کشیده است و کسی پاسخگو نیست، تصریح کرد: اگر در ارتباط با ارز تصمیم جدی گرفته شده چرا اجرایی نمی شود.

وی از افزایش سرسام آور قیمت دارو انتقاد کرد و یادآور شد: شرکت ها برخی داروها را ترخیص نمی کنند؛ همچنین قیمت لوازم خانگی نیز افزایش یافته و مغازه ها فروش ندارند، مردم باید در این رابطه چه کنند، مردم به سختی امورات خود را می گذرانند و به دلیل اصل نظام تحمل می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در مورد فیلترینگ تلگرام قوه قضائیه یک نظر دارد و دولت نظر دیگری و در مورد پیام رسان ها چاره اندیشی نشده اگر مسئولان آدرس و تلفن همدیگر را ندارند تا ما شماره تلفن را به آقایان بدهیم حتی اگر جایی برای صحبت ندارند تا ما در مجلس اتاقی به آن ها بدهیم تا با هم صحبت کنند. چرا در شرایط سخت دو قطبی سازی کاذب صورت می گیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مباحث صورت گرفته در مورد تامین مالی تروریسم مغایر با ماده ۱۲۲ آئین نامه داخلی مجلس بود، تصریح کرد: چرا که براساس آن باید گزارش کمیسیون به رأی گذاشته می شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان