تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

غیرقابل اعتماد بودن آمریکا با خروج از برجام روشن‌تر شد/ سازمان انرژی اتمی آماده اجرای کلیه سناریوهای پیش‌بینی شده است

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد:‌ سازمان انرژی اتمی به سهم خود آماده اجرای کلیه سناریوهای پیش‌بینی شده است و هر دستوری که داده شود، منطبق به آن دستور،‌ عمل خواهیم کرد. ما از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

رویداد۲۴-معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد:‌ سازمان انرژی اتمی به سهم خود آماده اجرای کلیه سناریوهای پیش‌بینی شده است و هر دستوری که داده شود، منطبق به آن دستور،‌ عمل خواهیم کرد. ما از آمادگی لازم برخوردار هستیم.علی اکبر صالحی با اشاره به خروج امریکا از توافق هسته‌ای گفت: همه سناریو توسط مسئولان ذی‌ربط مورد بررسی قرار گرفته و ما برای هرگونه شرایط آماده هستیم و در نهایت، تصمیم نهایی توسط مقامات ارشد نظام اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان انرژی اتمی به سهم خود آماده اجرای کلیه سناریوهای پیش‌بینی شده است و هر دستوری که داده شود، منطبق به آن دستور،‌ عمل خواهیم کرد. ما از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره هزینه سیاسی خروج از برجام اظهار داشت: در افکارعمومی دنیا بیشتر جا خواهد افتاد که جمهوری اسلامی ایران وفای به عهد کرد ولی این طرف مقابل بود که نتوانست به تعهدات خود عمل کند و به عهدش وفادار و پایبند باشد و قاعدتا امریکا از سوی جامعه جهانی مورد سرزنش و نکوهش قرار می‌گیرد.

صالحی در پاسخ به این سوال که برخی مدعی هستند خروج از برجام به دلیل ضعف توافق هسته‌ای است. نظر شما در این باره چیست؟ تصریح کرد: آمریکا از ابتدا غیرقابل اعتماد بود و با خروج ایالات متحده از توافق هسته‌ای، غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بیش از پیش برای همه از جمله افکارعمومی روشن‌تر می‌شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان