تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

آخرین وضعیت 44 مسافر سقوط هواپیمای یاسوج: پیکری تحویل خانواده‌ها نشده/ وضعیت مبهم 7 مسافر

متاسفانه هرچه زمان می‌گذرد شرایط پیداکردن پیکرها و بقایای مسافران این هواپیما سخت‌تر می شود.

رویداد۲۴-متاسفانه هرچه زمان می‌گذرد شرایط پیداکردن پیکرها و بقایای مسافران این هواپیما سخت‌تر می شود. مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت جستجوی پیکر مسافران سانحه هواپیمایی یاسوج را تشریح کرد.

کامروز امینی در گفت‌وگو با ایلنا در یاسوج گفت: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته در سه‌ماهه گذشته، متاسفانه جسد 44 مسافر هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات دنا تحویل خانواده‌های آنان نشده است.

وی با بیان اینکه از 65 مسافر و خدمه این هواپیما اجساد 21 مسافر آن تحویل خانواده‌ها شده است، اظهارداشت: متاسفانه هرچه زمان می‌گذرد شرایط پیداکردن پیکرها و بقایای مسافران این هواپیما سخت‌تر می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از 44 مسافری که تاکنون اجساد آنها تحویل خانواده های شان نشده نیز بقایا و پیکرهای هفت مسافر اصلا پیدا نشده است.

در 2 هفته اخیر هیچ بقایا و پیکری تحویل پزشکی قانونی نشده است.

امینی در ادامه نیز تاکیدذکرد که در 2 هفته اخیر هیچ بقایا و پیکری تحویل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد نشده است.

وی گفت: بقایا و پیکرهای که اکنون در اختیار اداره کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد است، همگی مربوط به قبل بوده و بقایا و پیکرهایی در 2 هفته گذشته به این اداره کل تحویل داده نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روزهای بارانی نیز هیچگونه کار انتقال پیکرها و بقایا بدلیل شرایط سخت ارتفاعات دنا انجام نگرفته است.

هواپیمای ATR آسمان با 65 مسافر و خدمه در روز 29 بهمن ماه 1396 در ارتفاعات دنا سقوط کرد که با گذشت 85 روز از آن واقعه همچنان جسد 44 مسافر و خدمه تحویل خانواده ها نشده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان