تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

وزیر ارتباطات: باید سیاست و تکلیف فیلتر و فیلترشکن مشخص شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از چندگانگی در حوزه رسانه انتقاد کرد و گفت: فیلتر و فیلترشکن معلول علتی بالاتر است و باید سیاست و تکلیف آن در کشور مشخص شود.

رویداد۲۴-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از چندگانگی در حوزه رسانه انتقاد کرد و گفت: فیلتر و فیلترشکن معلول علتی بالاتر است و باید سیاست و تکلیف آن در کشور مشخص شود.

محمدجواد آذری جهرمی امروز در آستانه روز جهانی ارتباطات و در مراسم بهره‌برداری فاز نخست دولت همراه، اظهار کرد: روز ارتباطات امسال با حواشی همراه بود. واقعیتی وجود دارد و آن سردرگمی در سیاست‌گذاری حوزه رسانه در کشور است. مردمی که به نظام علاقه‌مند نیستند و میهن‌دوست هستند، نمایندگان مجلس و دولتمردان را انتخاب می‌کنند، از طرفی مجلس قانون ممنوعیت ماهواره را تصویب می‌کند، قانون دستور جمع‌آوری می‌دهد و پلیس مقررات را اجرا می‌کند. از نظر مردم اینجا اگر پلیس خلاف مقررات عمل کند، قهرمان می‌شود و اگر موافق مقررات عمل کند، خائن می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلتر و فیلترشکن معلول علتی بالاتر از دستور است گفت: این موضوعات از زمان شبکه‌های اجتماعی اورکات، فیس بوک و وی چت وجود داشته است. باید یک سیاست و تکلیف در کشور مشخص شود و در تقابل با افکار عمومی، سیاست‌ها مشخص باشد. ما نباید نیروهای منابع انسانی خود را نابود کنیم.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان