تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

کشف مواد مخدر و کالای قاچاق در حوزه قضایی شهرستان سمیرم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سمیرم از کشف مواد مخدر و کالای قاچاق در حوزه قضایی شهرستان سمیرم خبر داد.

رویداد۲۴-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سمیرم از کشف مواد مخدر و کالای قاچاق در حوزه قضایی شهرستان سمیرم خبر داد.‌ رضا عباسی خیرآبادی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سمیرم ضمن اعلام این خبر گفت: در تاریخ ۹۷/۲/۲۴ مأموان پاسگاه انتظامی بیده به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده که پس از صدور دستور توقف خودرو، راننده اقدام به فرار نموده و پس از تعقیب و گریز و متوقف نمودن خودرو، در بازرسی انجام شده میزان ۶۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک از داخل آن کشف و ضبط گردید.

وی افزود: در تاریخ ۹۷/۲/۲۵ نیز مأموران انتظامی شهرستان سمیرم در ایستگاه شهید ریسیان در بازرسی از یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس میزان ۲۸ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک که در باک خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

عباسی خیر آبادی اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان با صدور قرار تأمین قضایی به زندان معرفی و پرونده جهت ادامه تحقیقات مفتوح به رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب سمیرم خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته نیز مأموران ایستگاه شهید ریسیان سمیرم طی بازرسی های خود از سه دستگاه کامیون تعداد ۳۶۰۰ حلقه لاستیک خودروی سواری خارجی به ارزش تقریبی نه میلیارد ریال کشف نمودند که در این خصوص پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی اصفهان ارسال گردید.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان