تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

سیدجلال حسینی: دیر اضافه شدن بازیکن ها به تمرینات تیم ملی به فدراسیون برمی‌گردد

سیدجلال حسینی درباره آمادگی روحی تیم ملی ایران برای جام جهانی گفت: این یک حقیقت است که ما با فوتبال بین المللی فاصله داریم. زمان اندکی پیش رو داریم. ما فقط باید از تجربه کی‌روش استفاده کنیم.

رویداد۲۴-سیدجلال حسینی درباره آمادگی روحی تیم ملی ایران برای جام جهانی گفت: این یک حقیقت است که ما با فوتبال بین المللی فاصله داریم. زمان اندکی پیش رو داریم. ما فقط باید از تجربه کی‌روش استفاده کنیم. سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر می کنم که دوباره به تیم ملی اضافه شدم. تیم ما هنوز کامل نشده است. خیلی از بازیکنان نیامده‌اند. تلاش می‌کنیم در این شرایط سخت برای بزرگ ترین رویداد جهان فوتبال آماده شویم. شرایط خیلی سخت است. باید تمام تمرکزمان را روی تمریناتمان بگذاریم. امیدوارم حمایت شویم. احساس می‌کنم مدتی است که همه چیز فراموش شده است.

او درباره دیر اضافه شدن یک سری از بازیکن‌ها اظهار کرد: این موضوع برمی‌گردد به فدراسیون. بازیکن‌ها مقصر نیستند. هر تصمیمی که گرفته شود ما تابع آن هستیم.

حسینی درباره آمادگی روحی تیم ملی ایران نیز گفت: این یک حقیقت است که ما با فوتبال بین المللی فاصله داریم. زمان اندکی پیش رو داریم. ما فقط باید از تجربه کی‌روش استفاده کنیم.

او در پایان در مورد بازی های دوستانه تیم ایران افزود:این بازی‌ها روی روحیه تیم خیلی تاثیر دارد و اعتماد به نفس و تاکتیک تیم را بالا می‌برد. از هوادارانمان خواهش می‌کنم که در آخرین بازی‌مان مقابل ازبکستان به ورزشگاه آزادی بیایند. بازیکن های جوان نیاز به حمایت مردم داریم.

نظرات شما
پیشخوان