تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

افزایش ساعت کار خط یک و سه مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ساعت کار خط یک و سه مترو خبر داد.

رویداد۲۴-مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ساعت کار خط یک و سه مترو خبر داد.فرنوش نوبخت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گرامی در ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌‌‌المللی قران کریم به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان، ساعت مسافرگیری خطوط یک و سه متروی تهران از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۷ افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۷ تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خطوط ۱ و ۳ متروی تهران افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌‌‌المللی قرآن کریم در مصلی تهران اظهار داشت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی‌(ره) در خط یک و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا زمان سرویس‌‌‌دهی در این دو خط در ایام برپایی نمایشگاه تا ساعت ۲۴ افزایش یابد.

نوبخت با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ساعت ۲۲:۳۰ است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی (مترو) در ایام برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی قرآن کریم اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن، سریع و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: حرکت قطارها در خطوط یک و سه متروی تهران از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴، افزایش یافته و بازدیدکنندگان می‌‌‌توانند تا ساعت ۲۴ از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند، استفاده کند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان