تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷

بررسی پروژه ایران مال در شورای شهر تهران

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعا شورا به دنبال بهبود شرایط تهران و توسعه شهر است اما موضوع رعایت ضوابط و مقررات را همزمان با توسعه شهری مدنظر قرار می‌دهد.

رویداد۲۴-رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعا شورا به دنبال بهبود شرایط تهران و توسعه شهر است اما موضوع رعایت ضوابط و مقررات را همزمان با توسعه شهری مدنظر قرار می‌دهد.افشین حبیب زاده (عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش) در جمع خبرنگاران درباره بازدید روز گذشته برخی از اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه ایران مال گفت: روز گذشته بنده به همراه ۳ نفر دیگر از اعضای شورا به نمایندگی از کمیسیون‌های معماری و شهرسازی، عمران و حمل و نقل و بودجه و با همراهی بازرسی شهرداری و معاونت نظارت شورا، جلسه‌ای درباره پروژه ایران مال در شهرداری منطقه ۲۲ با حضور شهردار و معاونین وی برگزار کردیم.

عضو شورای شهر ادامه داد: پس از آنکه گزارشی از سوی مسئولان مربوطه درباره این پروژه بیان شد، بازدیدی از محل پروژه صورت گرفت و با مسئولان این پروژه نیز جلسه‌ای برگزار شد.

وی افزود: طرفین این پرونده به ارائه توضیحاتی درباره پروژه پرداخته و قرار شد جلسه بعدی هفته آینده در محل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شود.

 رییس کمیته عمران در ارزیابی خود از جلسه دیروز اظهار کرد: جلسه خوبی بود و باتوجه به اینکه پروژه ایران مال جزء پروژه‌های بزرگ مقیاس و منحصربه‌فرد در کشور است، قطعا می‌تواند تاثیرات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف روی شهر تهران داشته باشد.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید از ابعاد مختلف به چنین پروژه‌هایی نگاه کرد، گفت: قطعا شورا به دنبال بهبود شرایط تهران و توسعه شهر است اما موضوع رعایت ضوابط و مقررات را همزمان با توسعه شهری مدنظر قرار می‌دهد.

حبیب‌ زاده تاکید کرد: به نظرم این دو امر قابل جمع است و انشالله بتوانیم در آینده نزدیک شاهد بهبود بیش از پیش شرایط شهر تهران باشیم و بتوانیم رفاه بیشتری را برای شهروندان تهران فراهم کنیم.

وی به پتانسیل‌های تهران برای توسعه همه‌جانبه اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی نظیر ایران مال می‌تواند در زمینه گردشگری برای شهر تولید ثروت کند. ما باید سرمایه‌گذاران داخلی را تشویق کنیم تا سرمایه‌های خود را در داخل به کار بگیرند و زمینه تحقق این امر را در عمل و نه در شعار فراهم کنیم. مسائل فنی نیز در خصوص این پروژه نیاز به تهیه برخی گزارش‌ها داشت که مقرر شد توسط شهرداری منطقه تهیه و سپس در شورا مورد بررسی نهایی قرار گیرد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان