تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
معاون حمل و نقل ترافیکی شهرداری؛

خردادماه بخشی از خط 7 مترو را افتتاح می‌کنیم/ صدور کارت رایگان مترو و اتوبوس برای خبرنگاران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پس از افطار وقتی به خانه رفتم؛ دیدم که برخی خبرگزاری‌ها به صورت قاطعانه خبر زدند که من برکنار شده و حتی جایگزین‌های مرا نیز معرفی کردند. باید درباره رفتن من از شهرداری از این خبرگزاری‌هایی بپرسید که اخبار مجعول را منتشر می‌کنند.
رویداد۲۴ محسن پورسیدآقایی (معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) صبح امروز (اول خرداد ماه) در حاشیه شصت و پنجمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالاتشان پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با جابجایی و برکناری او از سمت خود گفت: من هم این خبر را پس از پایان کار در خانه شنیدم. پس از افطار وقتی به خانه رفتم؛ دیدم که برخی خبرگزاری‌ها به صورت قاطعانه خبر زدند که من برکنار شده‌ام و حتی جایگزین‌های مرا نیز معرفی کردند. باید درباره رفتن من از شهرداری از این خبرگزاری‌هایی بپرسید که اخبار مجعول را منتشر می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک همچنین در رابطه با گزارش‌های جدیدی که از وجود تخلف و رانت در صدور طرح‌های ترافیک ارایه شده، گفت: تخلفی که در رابطه با کارت شناور مطرح شد بیشتر جنبه کلاهبردای داشته است چراکه دیگر چیزی به اسم کارت شناور وجود ندارد و جای آن را کارت سیار گرفته است.

وی ادامه داد: برخی دستگاه‌ها از این مجوز سیار برخوردارند و صاحبان مجوز سیار باید وجه و هزینه ورود به طرح ترافیک را پرداخت کنند اما برخی از کلاهبرداران از بی‌اطلاعی مردم در رابطه با طرح ترافیک سوءاستفاده کرده و از طریق این سایت‌ها از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

معاون شهردار در رابطه با تخلف برخی اتحادیه‌ها ازجمله اتحادیه آژانس‌ها در فروش سهمیه طرح ترافیک گفت: آژانس‌ها دارای سهمیه 50 درصد تخفیف برای قیمت طرح ترافیک هستند. با این حال متاسفانه معدودی از افراد وجود دارند که سعی کردند از این سهمیه سوءاستفاده کنند. ما این مساله را پیگیری خواهیم کرد و دستگاه‌های امنیتی به دنبال آن هستند.

وی در رابطه با سرنوشت خط 7 مترو نیز گفت: قرار بود خط 7 را اوایل خردادماه افتتاح کنیم اما به علت مشکلات مالی نتوانستیم به این وعده خود عمل کنیم اما تا پایان خرداد ماه 6 کیلومتر از خط 7 مترو را با سیگنالینگ و امکانات کامل افتتاح می‌کنیم.

معاون شهردار همچنین در رابطه با صدور کارت اعتباری بلیت مترو و اتوبوس برای خبرنگاران گفت: دستور این مساله را من روز گذشته امضا کردم و دو هزار کارت با ارزش 350 هزار تومان به خبرنگاران تعلق خواهد گرفت. این کارت‌های تردد در درجه اول به افرادی داده می‌شود که برای استفاده از سهمیه طرح ترافیک ثبت نام کرده بودند اما طرح به آنها نرسید. در درجه بعد به بقیه خبرنگارانی که درخواست دهند، کارت تردد تعلق می‌گیرد.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان