تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷

نبیه‌بری پس از انتخاب مجدد به ریاست پارلمان، به دیدار سید حسن نصرالله رفت

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با نبیه بری، که برای ششمین دوره به عنوان رئیس پارلمان انتخاب شد، دیداری چند ساعته داشت.

رویداد۲۴-سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با نبیه بری، که برای ششمین دوره به عنوان رئیس پارلمان انتخاب شد، دیداری چند ساعته داشت. پس از برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان و انتخاب مجدد نبیه بری به عنوان رئیس پارلمان، بری به دیدار دبیرکل حزب الله لبنان رفت تا درباره وضعیت سیاسی کشور با هم گفت‌وگو کنند.

به نقل از سایت العهد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با نبیه بری، که برای ششمین دوره به عنوان رئیس پارلمان انتخاب شد، دیداری چند ساعته داشت.

بنا بر اعلام رسانه‌های لبنانی، دو طرف در این دیدار به بررسی شرایط کلی کشور پرداخته و به صورت ویژه تحولات اخیر فلسطین را بررسی کرده و بر حمایت کامل خود از فلسطینی‌ها تاکید کردند.

در این دیدار دو طرف نتایج انتخابات پارلمانی را مثبت ارزیابی کرده و تاکید کردند، مشارکت گسترده مردم پایبندی آنها به گزینه مقاومت و سازندگی کشور را نشان داد.

همچنین دو طرف با اشاره به اینکه از انتخاب رئیس پارلمان و تعیین نخست وزیر برای کابینه جدید بسیار خرسند هستند، ابراز امیدواری کردند که دولتی یکپارچه، ملی و با حضور تمامی گروه‌ها سریعا تشکیل شود.

در این دیدار بری و نصرالله به رویکردی جامع در موضوعات اقتصادی، مالی و اداری رسیده و بر تلاش جدی برای مبارزه با فساد تاکید کردند.

برچسب ها: سید ، حسن ، نصرالله
نظرات شما
پیشخوان