تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

یک بالگرد در آستانه سقوط در ارتفاعات دنا

یک منبع آگاه در ارتفاعات دنا از پیداشدن 14 جسد مسافران سانحه هوایی یاسوج در ساعاتی پیش خبرداد و اظهارداشت: این اجساد تا ساعاتی دیگر به پایین ارتفاعات منتقل خواهند شد.

رویداد۲۴-یک منبع آگاه در ارتفاعات دنا از پیداشدن 14 جسد مسافران سانحه هوایی یاسوج در ساعاتی پیش خبرداد و اظهارداشت: این اجساد تا ساعاتی دیگر به پایین ارتفاعات منتقل خواهند شد.

جسد 14 جانباخته سانحه هوایی یاسوج - تهران ساعاتی پیش در یک عملیات جستجوی گسترده پیدا شده و تا ساعاتی دیگر با کمک بالگرد از ارتفاعات دنا به پایین انتقال داده می‌شود.

این منبع آگاه که خواست نامی از وی فاش نشود، اظهارداشت: اجساد پیداشده بین 40 تا 70 درصد بوده که 11 جسد آن 70 درصد و سه جسد دیگر 40 درصد هستند.

وی به پیداشدن اجساد " اردشیر راد" رئیس هیات والیبال کهگیلویه و بویراحمد، کمک خلبان پرواز و "نرگس خوبانی" مادر 2 برادر "سیدایلیا و سیدطاها دانشی" که خودشان نیز به همراه مادر در سانحه هوایی یاسوج جان باخته اند، خبرداد.

این منبع آگاه که هم اکنون در ارتفاعات دنا حضور دارد از پیدا شدن اسناد هویتی این اجساد هم خبرداد و یادآور شد: اگرچه باید منتظر اظهار نظر پزشکی قانونی درباره شناسایی اجساد باشیم اما اجسادی که اسامی آنان اعلام شد دارای کارت های شناسایی هویتی بوده اند و ما براین اساس می‌گوئیم که اجساد این عزیزان پیدا شده است.

یک بالگرد در آستانه سقوط در ارتفاعات دنا

وی گفت: بالگردی که قرار بود برخی از اجساد را به پایین انتقال دهد بدلیل شدت وزش باد نزدیک بود که سقوط کند اما به لطف پرودگار متعال و مهارت خلبان این سانحه تلخ اتفاق نیفتاد.

این منبع آگاه از وزش بادهای شدید در ارتفاعات دنا هم سخن گفت و خاطرنشان کرد: وزش بادها سبب شده تا عملیات جستجو هم اکنون متوقف شود.

وی افزود: با کم شدن شدت وزش بادها کار انتقال اجساد به پایین شروع و از سویی فعالیت ها برای پیداکردن سایر اجساد ادامه پیدا می کند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان