تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

فقط می‌خواهم جایی برای فروش مطبوعات داشته باشم

قدیمی‌ترین روزنامه فروش ایران امروز در حاشیه شورا از رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی خواست با واگذاری یک دکه به او اجازه فروش مطبوعات بدهند. او از پیگیری و عدم پاسخگویی سی ساله شهرداری و شورای شهر شکایت کرد.

رویداد۲۴-قدیمی‌ترین روزنامه فروش ایران امروز در حاشیه شورا از رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی خواست با واگذاری یک دکه به او اجازه فروش مطبوعات بدهند. او از پیگیری و عدم پاسخگویی سی ساله شهرداری و شورای شهر شکایت کرد.امروز در جلسه شصت و ششم شورای شهر، محمدابراهیم رنجبر امیری (قدیمی‌ترین روزنامه‌فروش ایران) به شورای شهر آمد تا با محمدجواد حق‌شناس (رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر) دیدار کند.

رنجبر با بیان اینکه پیش از انقلاب زیر پل سیدخندان و خیابان پلیس؛ کیوسک روزنامه‌فروشی داشته است و کرایه‌اش را به شهرداری می‌داده اما به ناحق از او کیوسکش را گرفته‌اند، گفت: به خاطر برخی فعالیت‌های سیاسی کیوسکم را از من گرفتند و الان فقط می‌خواهم جایی داشته باشم تا بتوانم مطبوعات بفروشم.

رنجبر در اعتراض به شرایط امروز مطبوعات گفت:‌ کیوسک‌های مطبوعاتی امروز تبدیل به دکه شده است. من فقط می‌گویم به من جایی به من بدهید تا مطبوعات و محصولات فرهنگی بفروشم. اگر به جای مطبوعات یک آدامس فروختم؛ دکه را از من بگیرید.

او ادامه داد: سی سال است با شهرداری و شورای شهر مکاتبه داشتم اما هیچ کدام جواب من را ندادند. دنبال مادیات نیستم فقط می‌خواهم جایی باشد که روزهای ٱخر عمری مطبوعات بفروشم.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان