تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران:

هیچگونه تعرض و تجاوزی به دانش‌آموزان صورت نگرفته‌است/ برای بستن مدرسه منتظر حکم هستیم

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران با اعلام جزئیات جدید از پرونده آزار دانش‌آموزان در مدرسه غرب تهران تاکید کرد که هیچگونه تعرض و تجاوزی به دانش‌آموزان صورت نگرفته است.
رویداد۲۴ ناصر کوهستانی (مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران)، با اشاره به آخرین جزئیات از پرونده آزار دانش‌آموزان در مدرسه غرب تهران گفت: تا این مرحله بر مبنای تحقیقاتی که روی آن تعداد از دانش‌آموزان معترض انجام داده‌ایم، هیچگونه تعرض و تجاوزی صورت نگرفته است. همانطور که اولیا گفته‌اند؛ واقعا این‌طور نبوده، اما بهتر است مراجع قضایی به طور رسمی اعلام کنند تا فضا چند حرفی نشود.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر پرونده به طور قانونی پیگیری می‌شود، ولی آن چه که مربوط به ما در آموزش و پرورش می‌شود این است که فضای آرامی را در مدرسه و زمان امتحانات با روانکاوی و مشاوره برای خانواده‌ها و دانش‌آموزانی که احساس می‌کنیم در این بخش آسیب دیده‌اند به طور گسترده‌ای انجام دهیم.
 
کوهستانی افزود: از همان روز اول تیم نظارتی منطقه در مدرسه حضور داشت و امتحانات را یکی پس از دیگری برگزار می‌کند. ضمن اینکه یک سرپرست را جایگزین مدیر مدرسه کرده‌ایم و طبیعتا  بعد از امتحانات بلافاصله نتایج امتحان دانش آموزان را ارائه می‌دهیم.
 
وی تصریح کرد: برای بسته شدن مدرسه باید منتظر حکمی بمانیم که شورای نظارت و نهادهای قانونی آموزش و پرورشی باید صادر کنند. هر حکمی صادر شود ما آن را انجام می‌دهیم و اگر حکم بر بسته شدن مدرسه باشد، دانش آموزان را به فضاهای آموزشی دیگری منتقل می کنیم که تدارکش را دیده‌ایم.
 
او تاکید کرد: پرونده در شعبه مجتمع ارشاد با سرعت خوبی روندش را طی می‌کند و اقدامات قضایی در حال انجام است. ما هم از طرف آموزش و پرورش در این مدرسه یک تیم روانکاو و روانشناس گذاشته‌ایم که روی خانواده‌ها و دانش‌آموزان کار می‌کنند. ما نباید در خصوص مسائل تعرض و تجاوز پیش داوری کنیم.


منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان