تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
مسعود شجاعی:

برد تیم ملی از حضورم در جام جهانی مهمتر است/ حرف‌های دلم را می‌زنم

مسعود شجاعی کاپیتان تیم‌ملی می‌گوید که رکورد حضور در جام‌جهانی وقتی ارزشمند است که با پیروزی تیم‌ملی همراه باشد.
همیشه حرف‌های دلم را زده‌ام

رویداد۲۴ مسعود شجاعی کاپیتان تیم‌ملی ایران که در روسیه پس از حضور در جام‌های جهانی آلمان و برزیل، سومین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد و از این حیث در ایران رکورددار خواهد شد، در این‌باره در حاشیه تمرین تیم‌ملی به خبرنگاران گفت: اصلا فکر نمی‌کردم بخواهم رکورد بزنم. البته پوشیدن پیراهن تیم‌ملی باعث افتخار است ولی صِرف بودن، خیلی مهم نیست، مهم این است که بتوانیم برنده باشیم. اگر ما بتوانیم یک بازی را ببریم و امتیاز کسب کنیم از 5 حضور من در جام‌جهانی هم ارزشمندتر است و این چیزی است که منتظرش هستیم و درحال تلاش برای آن هستیم.

کاپیتان تیم‌ملی در مورد محبوبیت خود میان مردم و تصویر اجتماعی خود و اینکه آیا این موضوع اتفاقی بوده یا برنامه‌ای برای آن داشته است، توضیح داد: اصلا برنامه‌ای نبوده؛ این‌ها حرف دلم بوده و شاید الان به‌خاطر اینکه فضای مجازی گستردگی بیشتری داشته، بیشتر به چشم آمده؛ من این حرف‌ها را 10 سال پیش هم می‌زدم، 5 سال پیش هم زدم و الان هم زدم ولی الان فضای مجازی طوری شده که به محض اینکه کوچکترین عکس‌العملی داشته باشید، دیده می‌شود و مردم آن را پخش مي‌كنند.

شجاعی در پاسخ به این سوال که این ویژگی می‌تواند مانند تیغ دولبه عمل کند، تصریح کرد: دقیقا می‌تواند حالت بد هم باشد. ولی در مورد سوال شما من همیشه برخی مسائل را می‌گفتم و برنامه‌ای هم نداشتم. همیشه گفته‌ام که دوست داشتم مادر من، خواهر من و تمام دختران سرزمین من به ورزشگاه بروند؛ الان هم می‌روند و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد؛ همیشه گفته‌ام باید به کودکان کار اهمیت داده شود و این ها همیشه حرف‌های من بوده است.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان