تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
مهاجم مصر به مرز آمادگی رسید؛

صلاح امیدوار برای بازی در نخستین دیدار تیم مصر

«محمد صلاح» مهاجم مصری باشگاه لیورپول از آمادگی کافی خود برای حضور در نخستین بازی تیم ملی فوتبال کشورش مقابل اروگوئه که طبق برنامه روز جمعه برگزار می شود؛ ابراز اطمینان کرد.
صلاح امیدوار برای بازی در نخستین دیدار تیم مصر

رویداد۲۴ روزنامه اسپانیایی مارکا روز شنبه نوشت: مهاجم 25 ساله تیم ملی مصر ماه گذشته در جریان بازی لیورپول مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا با مصدومیت از ناحیه کتف روبرو و مجبور به ترک میدان شد؛ با این حال وی معتقد است برای کمک به تیم ملی کشورش در بازی های جام جهانی روسیه؛ به اندازه کافی به مرز آمادگی رسیده است.

وی در این باره اظهار داشت: وضعیت مصدومیتم بهتر است و امیدوارم بتوانم در نخستین بازی به تیم کمک کنم، اما با این حال همه چیز به روز برگزاری بازی و وضعیت من در آن روز بستگی دارد.

صلاح که ادعاهای سرخیو راموس مدافع کهکشانی‌ها را مبنی‌بر‌اینکه او می‌توانست با تزریق مسکن به بازی فینال لیگ قهرمانان ادامه دهد، با خنده پاسخ داده بود، تصریح کرد: ما صرفا برای تکمیل تعداد تیم‌های حاضر در جام‌جهانی به روسیه نمی‌رویم؛ تیم و مربی فوق‌العاده‌ای داریم و می‌خواهیم راهی دور بعد شویم و کارمان را به خوبی انجام دهیم.

وی درپایان خاطر‌نشان کرد: از نگاه شما؛ فشار صرفا در مرحله مقدماتی بود و حالا که به جام جهانی رسیده‌ایم کار تمام شده است، اما برای من این طور نیست؛ ما می‌خواهیم تاریخ ساز شویم و موفقیتی متفاوت را به دست آوریم؛ در واقع موضوع به سادگی رفتن، بازی کردن در برابر سه تیم و با یک تشکر خشک و خالی تمام نمی‌شود؛ در حقیقت در ذهن من اتفاقات به این سادگی رخ نمی‌دهند.

جام جهانی 2018 از 24 خرداد ماه یعنی کمتر از یک هفته دیگر، به میزبانی روسیه در 11 شهر این کشور برگزار می شود. تیم فوتبال مصر که پس از 28 سال به جام‌جهانی راه یافته است؛ در گروه (A) با روسیه میزبان، عربستان سعودی و اروگوئه مصاف می‎کند.

تیم ملی کشورمان نیز در این دوره با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه (B) جای گرفته است.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان