تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

واکنش لاریجانی به توهین علیه صالحی

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت هسته‌ای، گفت: سازمان انرژی اتمی باید این دستورات را به دقت اجرا کرده و کمیسیون امنیت ملی نیز جهت تحقق، پیگیری مستمر داشته باشد.
رویداد۲۴ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۰ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه روزها و شب های گذشته برای همه مومنان به مناسبت لیالی قدر توأم با راز و نیاز خالصانه با ساحت احدیت بود و امیدواریم خداوند بهترین ها را برای ملت ما تقدیر کرده باشد، گفت: عزاداری های گسترده ملت در تعزیت شهادت مولای متقیان علی(ع) باعث فخر امت، عزت و سربلندی کشور خواهد شد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن پاسداشت سالروز رحلت پیشوای بزرگ انقلاب، حضرت امام (ره) و روز قدس که با حضور پرشور ملت برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم عظمت اراده ملت را در پایبندی به راه امام(ره) و یکی از میراث گرانقدر صراط او که روز قدس است، به جهانیان نشان داد که از همت بلند ملت در این امور صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی(ره) بیان داشت: ایشان به خوبی عظمت مقام امام(ره) و اهمیت راه او را بیان داشتند که تأسی به سیره امام علی(ع) بود و توجه به آن نیاز امروز ایران است به خصوص هشدارهای ایشان در مسأله هسته ای چه برای مذاکرات با اروپا اهمیت بسزایی داشت و چه برای آمادگی در فعال شدن بخش‌هایی از صنعت هسته ای.
 
سازمان انرژی اتمی و کمیسیون امنیت ملی دستورات مقام معظم رهبری در حوزه هسته‌ای را اجرا و پیگیری کنند
 
لاریجانی در ادامه دستورات حضرت آیت الله خامنه ای در این مقطع بسیار حساس را به موقع دانست و افزود: دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز باید به دقت این دستورات را به انجام برساند و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز پیگیری مستمر در جهت تحقق آن را داشته باشد.
 
توهین به افراد در مجامع ملی خلاف عقل و اخلاق است
 
رئیس نهاد قانونگذاری با اشاره به این نکته که در راهپیمایی روز گذشته برخی توهین ها به رئیس سازمان انرژی اتمی و برخی افراد دیگر شد که به هیچ وجه درست نبود، عنوان کرد: آقای دکتر صالحی فردی دانشمند و مخلص و آگاه به مسائل هسته ای است که باید قدر ایشان را دانست و اصولا توهین به هرکس در اینگونه مجامع ملی خلاف عقل و اخلاق است.
 
 
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان