تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

شجاعی: مسئله باندبازی در تیم ملی سال‌هاست که برچیده شده

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، کمبودهایی که این تیم در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی داشته، باعث اتحاد شاگردان کی‌روش شده است.
رویداد۲۴-کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، کمبودهایی که این تیم در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی داشته، باعث اتحاد شاگردان کی‌روش شده است.

 نگاه‌های زیادی در این جام جهانی به مسعود شجاعی است، چرا که او در این جام جهانی هم از رکورد بیشترین حضور در جام جهانی توسط یک بازی ایرانی عبور خواهد کرد و هم اینکه به‌عنوان باتجربه‌ترین بازیکن تیم ملی انتظارات زیادی از او وجود دارد. 

* تولدتان در اردوی تیم ملی برگزار شد که ابتدا تبریک می‌گوییم.

ممنون از شما و باید از اعضای تیم ملی هم تشکر کنم که به یادم بودند.

* در این روزها هم حسابی بحث حضور شما در سه جام جهانی و رکوردشکنی‌تان مورد بحث است.

اینکه پیراهن تیم ملی را می‌پوشم بسیار برای من ارزشمند و باعث افتخار است. این موضوع که گفتید، فقط باعث بیشتر شدن مسئولیت من می‌شود. واقعاً بحث رکورد زدن اصلاً برایم اهمیت ندارد، چون در تیم ملی رکوردهای بزرگ‌تری داریم. همان‌طور که گفتم به حضور در تیم ملی و همراه بودن با تیم در جام جهانی افتخار می‌کنم و امیدوارم بتوانیم همراه با سایر بازیکنان به تیم ملی کمک کنیم.

* از چند روز دیگر هم جام جهانی رسماً آغاز می‌شود و همه امیدوار به نتیجه‌گیری هستند. در خصوص شرایط تیم صحبت می‌کنید؟

تلاش ما فقط برای کسب بهترین نتایج و گرفتن امتیاز در بازی اول است. چیزی جز خوشحالی مردم را نمی‌خواهیم و به دنبال انجام کار بزرگی هستیم. شعار نمی‌دهیم و این را وظیفه خودمان می‌دانیم که قدردان زحمات هواداران باشیم، هوادارانی که همه جوره از ما حمایت می‌کنند و تلاش ما برای خوشحالی آنها و ملت ایران است. کی‌روش یک موضوع را همیشه به ما می‌گوید که ارزش پیراهن تیم ملی را بدانیم و در هر بازی سعی کنیم جایگاه آن را بالاتر ببریم.

 * پیش از جام جهانی به نظر می‌رسید در کشور ما همدلی برای موفقیت تیم ملی وجود نداشت، اما روحیه تیم بسیار مناسب است.

ما به این مسائل توجهی نداریم و شاید کمبودهایی هم که وجود داشت، باعث یکدلی و اتحاد بیشتر ما در تیم شده است.

* به نظر می‌رسد مانند گذشته هم که می‌گفتند در تیم ملی باندبازی وجود داشت، این بار یکدلی و نشاط در تیم ملی بیشتر است.

صحبت‌هایی هم که در مورد دوره‌های قبل تیم ملی وجود داشت، چندان درست نبود و صحت و سقم نداشت. خیلی سال است چنین مسائلی نیست و من در این چند سالی که در تیم ملی هستم، این داستان‌ها برچیده شده و تیم همیشه یکدل بوده است. بالاخره همیشه اختلاف سلیقه بین بازیکنان وجود دارد و قرار نیست همیشه همه با هم مهربان باشند، اما اکنون تیم ملی یکدل است و این حاصل آن کمبودهای موجود در تیم است که باعث شده اتحاد ما بیشتر شود تا به موفقیت برسیم.

* به نظر می‌رسد این اتحاد و همدلی شما ناشی از دلگرمی و اعتمادی است که به کی‌روش دارید و همه بازیکنان این اعتماد را دارند.

بله، همین‌طور است. این دلگرمی هم باید از طریق ما به مردم‌مان منتقل شود. اول با کار و تلاش بیشتر و بعد از آن هم با روحیه خوب این را به مردم نشان می‌دهیم که می‌توانیم کار بزرگی در جام جهانی انجام دهیم.

* فکر می‌کنید برای صعود از گروه‌مان در جام جهانی چقدر شانس داریم؟

فوتبال است و نمی‌توان چیزی گفت، اما قطعاً همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا مردم ایران را خوشحال کنیم.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان