تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
بحران در تیم ماتادروها؛

مصدومیت پیکه در تمرین صبح اسپانیا/ کارواخال هنوز آماده نشده است

تیم ملی اسپانیا سومین جلسه تمرینی خود را امروز در ورزشگاه باشگاه کراسنودار برگزار کرد.
مصدومیت پیکه در تمرینات صبح اسپانیا

رویداد۲۴ اسپانیا از مدعیان قهرمانی رقابت‌ها به حساب می‌آید و لوپتگی سعی دارد شاگردانش را به بهترین شکل ممکن برای دیدارها آماده کند. صبح امروز، تمرینات اسپانیا ساعت 10:20 دقیقه شروع شد. زیر آفتاب داغ، چیزی که به وضوح مشاهده می‌شد، این بود که 24 بازیکن در تمرینات حاضر بودند و کارواخال همچنان نتوانسته شرایط تمرین کردن را پیدا کند.

این جلسه تمرینی که در مقابل دیدگان رسانه ها برگزار شد، در ابتدا با پاسکاری و کار با توپ همراه بود. بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند که تیم اول شامل کپا، اودریوزولا، وایخو، آسپیلی کوئتا، یوردی آلبا، رودری، بوسکتس، اینیستا، تیاگو، آسپاس و رودریگو بودند و تیم دوم شامل رینا، ناچو، پیکه، راموس، مونرئال، سائول، دخیا (تا پایان تمرین جای گلرها دائم عوض شد)، سیلوا، لوکاس واسکز، کوکه، آسنسیو، دیگو کاستا و ایسکو بود.

پیکه در یکی از تمرینات، پس از فرود نه چندان خوب روی پای چپش، از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد. او دقایقی نتوانست در تمرینات حاضر باشد و سپس به دستور لوپتگی، به همراه داوید سیلوا، تمرین در فضاهای کوچک را آغاز کرد و سپس با توپ تنیس تمرین کرد. پس از یک ساعت و 15 دقیقه تمرین، بازیکنان توسط لوپتگی به رختکن فرستاده شدند.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان