تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

پروژه‌های نیمه تمام شهرداری خطرآفرین است/تکلیف پروژه تقاطع غیرهمسطح آزادی و استاد معین را مشخص کنید

عضو شورای شهر تهران گفت: عدم تعریف دقیق پروژه‌ها بدون مطالعات و پیوست‌های محیط زیستی و اجتماعی در زندگی شهروندان اختلال ایجاد کرده است و منابع مالی شهرداری را تلف می‌کند.

رویداد۲۴-عضو شورای شهر تهران گفت: عدم تعریف دقیق پروژه‌ها بدون مطالعات و پیوست‌های محیط زیستی و اجتماعی در زندگی شهروندان اختلال ایجاد کرده است و منابع مالی شهرداری را تلف می‌کند.مجید فراهانی (عضو شورای شهر تهران) در جریان شصت و نهمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود به شرایط نامشخص پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان آزادی و استاد معین انتقاد کرد.

فراهانی با بیان اینکه تعریف صحیح و اجرای دقیق و به موقع پروژه‌ها و تامین ایمنی شهروندان در زمان اجرای پروژه جزو وظایف اساسی شهرداری است، گفت: عدم تعریف دقیق پروژه‌ها بدون مطالعات و پیوست‌های محیط زیستی و اجتماعی در زندگی شهروندان اختلال ایجاد کرده است و منابع مالی شهرداری را تلف می‌کند.

عضو شورای شهر با اشاره به بازدید خود از منطقه ۹ و شکایات شهروندان از پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان آزادی و استاد معین افزود: این پروژه متوقف شده است به همین دلیل در بودجه سال ۹۷ ، ۱۰ میلیارد تومان به عنوان اعتبار آن پیش‌بینی و تصویب شد این پروژه از سال ۹۳ آغاز شده و تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است.

فراهانی با بیان اینکه اگر این پروژه تعیین تکلیف نشود می‌تواند برای جان شهروندان خطرناک باشد، افزود: اگر تکلیف پروژه مشخص نشود شاهد حوادث اسف‌بارتری از بلعیده شدن یک کامیون حامل خاک و نخاله که در محل ورودی خیابان شهید اکبری به خیابان آزادی در مجاورت پروژه زیر گذر رخ داد، خواهیم بود.

وی در انتها خاطرنشان کرد: در همین راستا در رابطه با تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان آزادی و استاد معین به شهردار تهران تذکر می‌دهم.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان