تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

موتلفه از قبل تا بعد از انقلاب در مسیر امام قرار داشته است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی ۵۵ سال است که ذره‌ای از خط امام خمینی(ره) انحراف نداشته است. موتلفه اسلامی از قبل تا بعد از انقلاب در همین مسیر قرار داشته و هزینه‌های آن را نیز پرداخت کرده است.

رویداد۲۴-دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی ۵۵ سال است که ذره‌ای از خط امام خمینی(ره) انحراف نداشته است. موتلفه اسلامی از قبل تا بعد از انقلاب در همین مسیر قرار داشته و هزینه‌های آن را نیز پرداخت کرده است.محمدنبی حبیبی در مراسم پنجاه و سومین سالگرد شهدای موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی تنها حزبی است که در داخل کشور با تصمیم و اراده امام خمینی(ره) و در منزل ایشان تشکیل شد، گفت: سیدحسن نصرالله چند سال پیش در دیدار هیاتی از حزب موتلفه اسلامی که به بیروت سفر کرده بود، گفت که «حزب موتلفه اسلامی و حزب‌‌‌الله لبنان یک امتیاز استثنایی و بی‌‌‌نظیر دارند و آن اینکه هر دو با دستور امام شکل گرفته است.» ما به عنوان حزب موتلفه اسلامی همواره در همان مسیری که امام خمینی(ره) آغاز کردند راه را ادامه دادیم و ان‌شالله ادامه خواهیم داد.

وی افزود: مرحوم عسگراولادی می‌گفت که ما سال ۴۱ در غائله انجمن‌های ایالتی و ولایتی یک کار مبارزاتی خاص را پشت سر امام خمینی(ره) آغاز کردیم. آن مرحوم نقل می‌کند که «من یک ملاقات خصوصی با امام در همان سال داشتم و نگران اصل مبارزه بودم و این نگرانی را به ایشان عرض کردم؛ امام در پاسخ فرمودند، آقای عسگراولادی! نهضت ما سه مرحله دارد، یک اسلامی کردن ایران، دو اسلامی شدن جهان و سه جهانی شدن اسلام؛ پس از انجام این سه مرحله باید خدمت حضرت صاحب‌الزمان عرض کنیم که مولا جان! کره زمین آماده قدوم شماست.»

حبیبی ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی ۵۵ سال است که در این خط ترسیم شده از سوی امام خمینی(ره) حرکت کرده و با عنایات الهی ذره‌ای انحراف از آن نداشته است. موتلفه اسلامی از قبل تا بعد از انقلاب در همین مسیر قرار داشته و هزینه‌های آن را نیز پرداخت کرده است.

براساس این گزارش، پنجاه و سومین سالگرد شهدای حزب موتلفه اسلامی شهیدان حاج صادق امانی، مرتضی نیک نژاد، رضا صفارهرندی و محمد بخارایی با حضور برخی چهره‌های سیاسی از جمله حجج الاسلام سعید مهدوی‌کنی، سیدرضا تقوی و عبدالمقیم ناصحی و همچنین محمدحسین مقیمی استاندار تهران، محسن رفیقدوست، محمدحسین صفارهرندی و جمعی از اقشار مختلف مردم در حسینیه سیدالشهدا تهران برگزار شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان