تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

بیماران سرطانی در به در دنبال تهیه داروهای مورد نیاز خود هستند

نماینده نیشابور تاکید کرد: از احتکار دارو باید جلوگیری شود چرا مسئولان حوزه بهداشت و درمان به مشکلات بیماران توجهی ندارند در این رابطه می‌طلبد دولت به دارو و درمان بیماران به ویژه بیماران خاص ورود کند.

بیماران سرطانی در به در دنبال تهیه داروهای مورد نیاز خود هستند

رویداد۲۴ هاجر چنارانی پیش از ظهر امروز در تذکری با استناد به ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: دولت باید به کالاهای اساسی مردم توجه اساسی داشته باشد و همچنین توجه به تامین دارو و درمان مردم را در دستورکار قرار دهد.

وی افزود: متاسفانه بیماران سرطانی در به در دنبال داروخانه می‌‌‌گردند تا داروهای مورد نیاز خود را تهیه کنند. دولت باید نیاز اساسی مردم را تامین کند چرا دولت پول پزشکان و داروخانه‌‌‌ها را پرداخت نمی‌‌کند.

نماینده مردم نیشابور با بیان اینکه بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان دولت به داروخانه‌‌‌ها بدهکار است، خطاب به رئیس‌‌جمهور اظهار داشت: طرح تحول سلامت به کجا رسید؟ وضعیت این طرح به گونه‌‌‌ای است که مردم از آن به عنوان طرح تهوع سلامت یاد می‌‌کنند چرا این طرح با وجود نواقص مختلف پیگیری نمی‌‌‌شود.

چنارانی با تاکید بر اینکه اگر این طرح با وضعیت فعلی ادامه یابد با چالش‌‌‌های بزرگ در آینده مواجه خواهیم شد، تصریح کرد: از احتکار دارو باید جلوگیری شود چرا مسئولان حوزه بهداشت و درمان به مشکلات بیماران توجهی ندارند در این رابطه می‌‌طلبد دولت به دارو و درمان بیماران به ویژه بیماران خاص ورود کنند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان