تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

باند قاچاق مواد مخدر شاهرود منهدم شد

رویداد۲۴-فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ غلامرضا کاظم‌زاده با اشاره به انهدام باند قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: چهار کیلو و 178 گرم تریاک به صورت 400 بسته بلعیده از پنج عضو این باند کشف شد.

وی افزود: این مقدار مواد در پاسگاه پلیس شهید نوری شاهرود کشف شده و باند قاچاقاق پنج نفره آن نیز به دام قانون افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در تشریح چگونگی انهدام این باند قاچاق مواد مخدر تصریح کرد: ماموران بازرسی شهید نوری برای ارتقای امنیت در محور بین المللی تهران - مشهد طرح کنترل خودروهای عبوری را در این جاده اجرا می‌کنند.

کاظم‌زاده خاطرنشان کرد: بامداد شنبه ماموران در مقابل ایستگاه به یک دستگاه اتوبوس که از تهران به مقصد مشهد در تردد بود مظنون شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بررسی اولیه کنترل چند تن از مسافران که رفتار مشکوکی داشتند با دقت بیشتری انجام گرفت افزود: در ادامه پنچ مسافر اتوبوس که اظهارات ضد و نقیض و حالات غیر طبیعی داشتند بازجویی شدند و احتمال حمل مواد به صورت انباری و بلعیده شده از سوی آنان قوت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: با هماهنگی با مقام قضایی و انتقال متهمان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اقدامات پزشکی لازم نیز انجام شد و شک پلیس به واقعیت تبدیل شد.

به گزارش تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان،کاظم زاده از کشف 400 بسته حاوی ماده مخدر تریاک به مقدار چهار کیلو و 178 گرم تریاک در همین خصوص خبر داد و گفت: هر پنج عضو این باند در حال انتقال مواد به مشهد دستگیر شدند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: قاچاق ، مواد مخدر ، شاهرود
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان