تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

نتانیاهو: بادبادک‌ها و بالون‌های آتش زا "کابوس واقعی" هستند

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در جریان سخنرانی خود در کنفرانس "تروریسم" گفت: مساله بادبادک‌ها و بالون‌های آتش زا چالشی برای ما به شمار می‌روند و باید فکری به حال فناوری لازم برای مقابله با این بالون‌ها کرد.

رویداد۲۴-بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در جریان سخنرانی خود در کنفرانس "تروریسم" گفت: مساله بادبادک‌ها و بالون‌های آتش زا چالشی برای ما به شمار می‌روند و باید فکری به حال فناوری لازم برای مقابله با این بالون‌ها کرد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بادبادک‌ها و بالون‌های آتش زایی که از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه فرستاده می‌شوند، "کابوس واقعی" هستند که باید برطرف شوند.

به نقل از پایگاه خبری والا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در جریان سخنرانی خود در کنفرانس "تروریسم" گفت: مساله بادبادک‌ها و بالون‌های آتش زا چالشی برای ما به شمار می‌روند و باید فکری به حال فناوری لازم برای مقابله با این بالون‌ها کرد.

جوانان فلسطینی این بادبادک‌ها را به عنوان ابزار مقاومتی علیه رژیم صهیونیستی استفاده می‌کنند و آنها را به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین و پایگاه‌های ارتش صهیونیستی می‌فرستند. این بادبادک ها تاکنون باعث آتش سوزی در مساحت‌های زیادی از اراضی کشاوری شهرک نشینان صهیونیست در اطراف نوار غزه شده و خسارت‌های سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

برچسب ها: نتانیاهو
نظرات شما
پیشخوان