تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

افزایش حفاظت از مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان در سال جاری/۹۰ درصد نقص‌ها برطرف شده‌است

مدیر کل تعاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش حفاظت از مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان نسبت به سنوات گذشته خبر داد.

رویداد۲۴-مدیر کل تعاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش حفاظت از مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان نسبت به سنوات گذشته خبر داد.گودرز کریمی‌فر (مدیرکل تعاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش) در خصوص اسکان تابستانه فرهنگیان به خبرنگار ایلنا گفت: اسکان تابستانه در سراسر کشور از نیمه دوم خرداد ماه با در نظر گرفتن تعداد ۳۴۵ مرکز رفاهی (خانه معلم)، ۵۰ پردیس دانشگاهی و ۳۰۰ اردوگاه تفریحی با سوئیت‌های مجهز در قالب ۴۹۵ پایگاه پذیرش در سراسر کشور و ۲ هزار ۶۴۹ آموزشگاه ممتاز با امکانات مطلوب و تعداد ۲۳ هزار ۹۶۰ کلاس ویِژه و درجه یک برای مسافرت‌های تابستانی فرهنگیان آغاز شده است و تا ۱۵ شهریور ۹۷ ادامه دارد.

کریمی‌فر با اشاره به شعار اسکان تابستانه فرهنگیان در سال ۹۷ توضیح داد: شعار ما در این اسکان تابستانی کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان برای همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته در سراسر کشور به همراه خانواده‌هایشان است. هدف ما از این کار اعتلای منزلت فرهنگیان، ارتقا طیب خاطر بین معلمان، تقویت امیدزایی به جای امیدزدایی در بین جامعه فرهنگیان و توجه به همراهی، همکاری، همیاری با این قشر است تا بتوانیم مسافرت‌های تابستانی باکیفیتی برای معلمان برگزار کنیم.

مدیر کل تعاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به افزایش موج مسافرت‌های فرهنگیان بعد از ماه مبارک رمضان گفت: بعد از عید فطر تقریبا شتاب مسافرت‌ها زیاد شد و هر چه جلوتر هم برویم، این آمار بیشتر می‌شود.

کریمی‌فر اضافه کرد: توجه به پنج مقوله برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هماهنگی، کنترل و نظارت از مهم‌ترین شاخصه‌های ما در بحث اردوهای تابستانی است. نصب بنرها و تابلوهای راهنما در مبادی شهرها برای همه مسافران تابستانی فرهنگیان یکی از مهمترین کارهایی است که همکاران ما در ۴۹۵ انجام داده‌اند. برپایی نمایشگاه‌های بومی و محلی در سراسر پایگاه‌های کشور یکی دیگر از کارهایی است که به طور جد همکاران ما نسبت به آن اقدام کرده‌اند.

او افزود: راه‌اندازی وسایل سرمایشی در کلیه مراکز رفاهی، اقامتگاه‌ها، مدارس و کلاس‌ها به نحو مطلوب و ایده‌آلی در راستای رضایت‌مندی فرهنگیان تعبیه شده است. حفاظت و حراست از پایگاه‌های مسافرت‌های تابستانی فرهنگیان و امنیت در آنها توسط کارگروه ویژه عوامل اجرایی در پایگاه‌های پذیرش یکی دیگر از شاخصه‌هایی است که نسبت به سنوات گذشته پررنگ‌تر سازماندهی و ساماندهی می‌شود.

مدیر کل تعاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان اظهار داشت: همچنین فرم نظرسنجی و ارزیابی اسکان‌های تابستان در هر پایگاه پذیرش به مسافران پایگاه‌های تابستانی به مسافران تقدیم می‌شود و سپس ما آن را رصد می‌کنیم تا با نظرسنجی و نظرخواهی از فرهنگیان مشکلات را برطرف کنیم. ما سعی کردیم تقریبا حدود نود درصد از نقص‌های سال گذشته را برطرف کنیم به طوری که رضایت فرهنگیان را در بر داشته باشد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان