تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

بدهی هفت هزار میلیاردی دولت به شهرداری/۳۰۰ گود رها شده در تهران/سرنوشت ساختمان شمالی پلاسکو به کسبه و مالک مربوط است

علی اعطا گفت: در حال حاضر دولت، هفت هزار و دویست و سی و دو میلیارد تومان به علاوه ۱ میلیارد دلار از تسهیلات صندوق توسعه ملی به شهرداری بدهکار بوده و مکلف به پرداخت آن است.

رویداد۲۴-علی اعطا گفت: در حال حاضر دولت، هفت هزار و دویست و سی و دو میلیارد تومان به علاوه ۱ میلیارد دلار از تسهیلات صندوق توسعه ملی به شهرداری بدهکار بوده و مکلف به پرداخت آن است.علی اعطا (سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران) صبح امروز (۲۹ خرداد ماه) در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اعطا در پاسخ به این سوال که در حال حاضر بدهی دولت به شهرداری تهران چقدر است، گفت: دو نوع بدهی دولت به شهرداری وجود دارد، نوع اول بدهی‌هایی است که شهرداری مکلف به پرداخت آن‌هاست و نوع دوم بدهی‌هایی است که دولت مجاز به پرداخت آن‌هاست و در پایان سال بلاموضوع می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دولت، هفت هزار و دویست و سی و دو میلیارد تومان به علاوه ۱ میلیارد دلار از تسهیلات صندوق توسعه ملی به شهرداری بدهکار بوده و مکلف به پرداخت آن است.

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه در رابطه با پلاسکو به اندازه کافی صحبت شده است، گفت: باید روال قانونی این مسئله طی شود. در رابطه با ساختمان شمالی نیز دو نوع گزارش وجود دارد، براساس گزارش اول ساختمان نیاز به تخریب و نوسازی دارد و براساس گزارش دوم مشکل با مقاوم‌سازی حل می‌شود. در حال حاضر سرنوشت این ساختمان به تصمیم مالک و کسبه برمی‌گردد.

اعطا در رابطه با مسئله گودهای رها شده در تهران نیز گفت: حدود ۳۰۰ گود رها شده در تهران وجود دارد، اما همه لزوما ناایمن نیستند.

ادامه دارد....

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان