تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

اراده ملی برای حل معضل هپکو شکل گرفته است/حمایت قاطع از مدیریت جدید هپکو

استاندار مرکزی در حاشیه نشست معارفه هیات مدیره شرکت هپکو اراک که با حضور رئیس کل سازمان خصوصی سازی برگزار شد، گفت: همه استان، دستگاه ها و استانداری مرکزی از مدیریت جدید شرکت هپکو حمایت قاطع و پشتیبانی کامل خواهند کرد .

رویداد۲۴-استاندار مرکزی در حاشیه نشست معارفه هیات مدیره شرکت هپکو اراک که با حضور رئیس کل سازمان خصوصی سازی برگزار شد، گفت: همه استان، دستگاه ها و استانداری مرکزی از مدیریت جدید شرکت هپکو حمایت قاطع و پشتیبانی کامل خواهند کرد .آقازاده اظهار کرد: با توجه به تلاش هایی که در ۲ سال اخیر برای رفع مشکلات هپکو انجام شد در یک ماه اخیر تحولات مثبتی را در روند حل مشکل شرکت  هپکو شاهد بودیم .

استاندار مرکزی بیان کرد: در نشست کارگروه ملی رفع موانع تولید که در سی ام اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار شد با دستور وزیرصنعت، معدن و تجارت مقرر گردید تا مادامی که هپکو به تولید برسد و واگذاری به متقاضیان جدید انجام شود، مدیریت هپکو به سازمان خصوصی سازی محول شد.

آقازاده با اشاره به تعیین اعضای هیات مدیره جدید برای شرکت هپکو، ابراز کرد: تیمی که سازمان خصوصی سازی برای مدیریت هپکو انتخاب کرده است از بهترین افراد بخش خصوصی و افرادی هستند که سالها در  زمینه تولیدات صنعتی فعالیت های موفق داشته اند.

استاندار مرکزی افزود: همه استان، دستگاه ها و استانداری مرکزی از این  تیم حمایت قاطع و پشتیبانی کامل خواهند کرد .

وی تصریح کرد: امیدواریم این حمایت از طرف کارکنان هپکو  هم صورت بگیرد و از آنها هم درخواست می‌کنیم این همکاری را با مسئولین داشته باشند .

آقازاده ابراز کرد: دلسوزی و حس مسئولیت پذیری درخصوص هپکو به صورت متقابل است چرا که  کارگران هپکو نگران و دلسوز هپکو هستند و همه مسئولین و کارگروه ملی رفع موانع تولید نیز این امر را در عمل ثابت کرده اند .

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امروز شرایط خوبی برای رفع این مشکل دو یا سه ساله فراهم شده است ، گفت: از کارکنان هپکو انتظار است در این زمینه همکاری داشته باشند و بهانه های بی دلیل از سوی هر فرد را مدیریت نمایند.

استاندار مرکزی گفت: با این اتفاق در ماه های آینده پس از سالها  شاهد تولید در این شرکت  هستیم تاکنون به دلیل هزینه های زندگی حقوق کارکنان هپکو پرداخت شده است و این را می دانیم حقوق در مقابل کارو تولید برای کارکنان هپکو دلچسب تر است .

آقازاده تصریح کرد: در طول هفت یا هشت ماه گذشته برای رفع مشکلات هپکو همه تلاش کردند سازمان خصوصی سازی، کارگروه ملی رفع موانع تولید، وزیر صنعت، معدن و تجارت، شخص رئیس جمهوری، اعضای مرتبط هیات دولت  که این امر با عث شد یک اراده ملی برای رفع این معضل ملی شکل بگیرد .

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: در طول یک ماه گذشته با تلاش سازمان خصوصی سازی و استان سه ماه حقوق معوق کارکنان هپکو پرداخت شد و امیدواریم تا هفته آینده حقوق خرداد ماه این کارکنان نیز پرداخت شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان