تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۷
با رأی اعضای اصلی؛

اعضای جدید انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران انتخاب شدند

هفت عضو هیأت رئیسه و دو بازرس انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در رأی‌گیری مجمع عمومی که دیروز پنجشنبه 31 خرداد در محل خانه هنرمندان ایران برگزار شد، انتخاب شدند.
اعضای جدید انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران انتخاب شدند

رویداد۲۴ دهمین دوره مجمع عمومی سالانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برای برگزاری انتخابات اعضای هیأت مدیره و بازرسان انجمن صبح دیروز پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷  با حضور اعضاء، پیشکسوتان و نماینده وزارت کار در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

پس ازانتخاب سیف الله صمدیان، علی کاوه، محمد صیاد، محسن شاندیز و اسماعیل عباسی به عنوان اعضای هیأت رئیسه  فیلم کوتاهی از اقدامات انجام شده از سوی هیات مدیره قبلی پخش شد. مهدی قاسمی به عنوان خزانه دار و سجاد صفری به عنوان بازرس گزارشی از عملکرد هیأت مدیره قبلی ارائه کردند.

در ادامه، کاندیداها  به تشریح برنامه‌ها و اهداف خود از شرکت در انتخابات پرداختند و در پایان اعضای حاضر در سالن رای خود را در صندوق انداختند.

پس از شمارش آرا، مهدی قاسمی  با102 رای، حمید فروتن  با 96رای، ساتیار امامی با 87 رای، سجاد صفری با 84 رای، جاوید نیکپور با 73 رای، امیر نریمانی با 62 رای و یلدا معیری با 59 رای به عنوان اعضای اصلی، مهدی حسنی و علیرضا علی مددی به عنوان اعضای علی‌البدل و همچنین جواد گلزار و محمد دلکش به عنوان بازرسین اصلی و مجید شادمان به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکاس ، خانه هنرمندان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان