تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۷

رکورد سرعت جدید لامبورگینی اوراکان در مسافت 800 متر

مسابقات 800 متر خودروها فقط به سرعت ختم می‌شود. خودروها در این مسابقه تمام تلاش خود را برای رسیدن به بالاترین سرعت ممکن انجام می‌دهند. رکورد این مسابقات هر روز بهبود می‌یابد و ویدئوی جدیدی که منتشر شده لحظه‌ای از شکسته شدن رکورد این مسافت را نشان می‌دهد. تماشای تلاشی که یک خودروی پرفورمنس برای رسیدن به یک هدف انجام می‌دهد کاملاً لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است.
رکورد سرعت جدید لامبورگینی اوراکان در مسافت 800 متر


رویداد۲۴ دست‌اندرکاران موسسه تیونینگ Underground Racing در باند هوایی Pikes Peak حاضر شده‌اند تا ببینند که رکورددار کنونی مسافت 800 متر می‌تواند رکورد خود را بهبود بخشد یا خیر. لامبورگینی اوراکان بای توربو سریع‌ترین خودرو در این مسافت بوده و سرعت 413.6 کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.


رکورد سرعت جدید لامبورگینی اوراکان در مسافت 800 متر

لامبورگینی حاضر در این رویداد فوق‌العاده سریع نشان داده است. تست‌های اولیه نشان دادند که این خودرو به سرعت 392.7 کیلومتر در ساعت رسیده و تیم مربوطه به انجام اصلاحات در خودرو ادامه داده‌اند تا کشش آن بهبود یابد. سرعت خودرو از این به بعد است که افزایش می‌یابد. پس از چند تست دیگر این خودرو دقیقاً به همان رکورد پیشین رسیده است و نهایتاً در تست نهایی اوراکان با ثبت رکورد 417.9 کیلومتر در ساعت رکورد جدیدی را به ثبت می‌رساند که 4.3 کیلومتر در ساعت سریع‌تر از رکورد پیشین می‌باشد.

رکورد سرعت جدید لامبورگینی اوراکان در مسافت 800 متر

در ویدیوئی از انجام این تست، یک نیسان GT-R نیز به چشم می‌خورد که تلاش دارد به سرعت‌های بالا و رکوردشکن دست یابد. اگرچه راننده این خودرو موفق به شکستن رکورد نمی‌شود اما به سرعت قابل‌توجه 408 کیلومتر در ساعت دست می‌یابد.


رکورد سرعت جدید لامبورگینی اوراکان در مسافت 800 متر

Underground Racing از جمله تیونرهای پیشرو در تولید خودروهایی است که می‌توانند به سرعت‌های فوق‌العاده بالا در مسافت 800 متر دست یابند. در سال 2017 یکی از اوراکان های تیون شده رکورد 402 کیلومتر در ساعت را ثبت کرد. یک لامبوی دیگر که توسط تیونر دیگری آماده شده بود در سال 2015 به سرعت 383.9 کیلومتر در ساعت دست یافت و آن زمان رکورددار بود.
برچسب ها: لامبورگینی ، سرعت ، خودرو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان