تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاپیتان عصا را کنار گذاشت

بازگشت رضا یزدانی تا یکماه دیگر

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران با روند مطلوب و امیدوارکننده‌ای در درمان مصدومیت خود روبروست که همین موضوع به زمان بازگشت او به میدان بسیار سرعت بخشیده است.
رویداد24- رضا یزدانی بعد از مصدومیت جدی از ناحیه آشیل پا بلافاصله اقدامات درمانی و نقاهت خود را زیر نظر دکتر کیهانی و همچنین کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد آغاز کرد. آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم اردوی تیم ملی با حضور در خانه کشتی تهران، مورد تمرینات ویژه و درمان با انجام فیزیوتراپی قرار گرفت و به موازات این اقدامات، کار با وزنه و تمرینات عمومی را نیز برای حفظ شرایط مطلوب جسمانی زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری کرد.

امیر توکلیان مربی تیم ملی کشتی آزاد با تایید این خبر گفت: خوشبختانه یزدانی با روند مطلوبی همراه است و همین موضوع ما و خودش را امیدوار کرده که می توان تا یکماه دیگر تمرینات جدی خود را بروی تشک آغاز کند. البته او در همین مدت نیز با تمرینات ویژه توانست روی قسمت‌های مختلف مثل دست، کمر، سرشانه و پای چپ در حد امیدوارکننده‌ای کار کند.

وی تصریح کرد: یزدانی روزی یک ساعت و نیم تمرینات اختصاصی و ویژه را زیر نظر مربیان و فیزیوتراپ خود انجام می دهد و با توجه به روحیه و انگیزه بالایی که برای بازگشت به میدان دارد می توان امیدورا بود که او تا المپیک به شرایط لازم دست خواهد یافت. همچنین او راه رفتن با عصا را نیز طبق نظر پزشکان معالج کنار گذاشته و همین موضوع باعث شده یزدانی اشتیاق بیشتری برای بازگشت به روزهای اوج پیدا کند.

توکلیان در خاتمه به آخرین وضعیت اردونشینان تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: اردوی کنونی از روز ۳۱ فروردین آغاز شد و قرار بود تا روز ۱۱ اردیبهشت پایان یابد که با صلاحدید کادر فنی این اردو تا روز ۱۵ اردیبهشت تمدید شد. خوشبختانه روند تمرینی آزادکاران نیز بسیار مطلوب و راضی کننده است و ما هم اکنون در حال اجرای برنامه هایی هستیم که بصورت مدون تا روز اعزام ملی‌پوشان به المپیک باید پیگیری شود.
منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان