تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

همه چیز درباره نخستین دیدار مرحله حذفی جام

در نخستین بازی مرحله حذفی بازی‌های جام جهانی دو تیم آرژانتین و فرانسه به دیدار هم خواهند رفت.

رویداد۲۴-همه چیز درباره نخستین دیدار مرحله حذفی جام

در نخستین بازی مرحله حذفی بازی‌های جام جهانی دو تیم آرژانتین و فرانسه به دیدار هم خواهند رفت.

در نخستین بازی مرحله حذفی بازی‌های جام جهانی دو تیم آرژانتین و فرانسه به دیدار هم خواهند رفت. این دو تیم در حالی به مصاف هم میروند که از حضور بازیکنان حرفه‌ای بهره میبرند. برخی از این بازیکنان در تیم‌های باشگاهی مشترکی بازی می‌کنند و این موضوع بر زیبایی این بازی افزوده است.

شاگردان دیدیه دشان که به عنوان سر گروه به این مرحله صعود کرده اند، تمامی تلاششان را گذاشته اند که جام را بالای سر ببرند. آن‌ها با ۷ امتیاز در صدر گروه C رقابت‌ها قرار گرفتند. با وجود این تساوی بدون گل برابر دانمارک هرچند صدر نشینی فرانسه را مسجل کرد، اما نگاه‌های انتقادی زیادی را به سمت آن‌ها متمایل کرد.

ساموئل اومتیتی بازیکن این تیم با رد انتقاد‌ها علیه عملکرد تیم فرانسه، مصرانه معتقد است که ناظران دیدگاهشان با قهرمانی فرانسه در روسیه تغییر خواهد کرد.

چالش بعدی فرانسه روبه رویی با آرژانتین است و اومتیتی بارسلونایی باید به تقابل مسی برود. این بازیکن سابق لیون فرانسه ابراز داشت که نتیجه در کازان مشخص خواهد شد. «ما برای پیشرفت تلاش خواهیم کرد، باید بهتر بازی کنیم، چون می‌توانیم.» وی افزود:«اما مهمترین موضوع پیروزی است چرا که اگر تمام راه برویم حتی اگر بسیاری از مردم از بازی ما لذت نبرند، همگان خوشحال خواهند شد و دیگر انتقادات اثر چندانی نخواهند داشت.»

در حالی که بیشترین زمان کنفرانس مطبوعاتی به صحبت درباره مسی گذشت اومتیتی ابراز داشت که شکست آرژانتین رضایت زایدالوصفی به او خواهد داد. «گذشتن از آرژانتین برای من بسیار مهم است. اگر برزیل پرو یا مکزیک را شکست دهیم، اهمیت چندانی ندارد. رقابت با تیمی، چون آرژانتین برای من غرور آفرین است.»

در سمت دیگر همان اندازه که صعود فرانسه بدون مشکل اتفاق افتاد، آرژانتین با، اما و اگر‌های بسیار به مرحله حذفی صعود کرد. تا لحظات پایانی دیدار برابر نیجریه آرژانتین با نتیجه ۱-۱ در حال حذف از جام جهانی بود که به مدد گل دقیقه پایانی مارکوس روخو شاگردان سامپولی خود را به جمع ۱۶ تیم رساندند.

با وجود همه این اتفاقات جیوانی لو سلسو هافبک آرژانتینی می‌گوید:«نمی شود گفت که معجزه بود، اما جدالی فراموش نشدنی بود. ما برای کسب این جایگاه تلاش بسیاری کردیم و اکنون برای مقابله با فرانسه بسیار قوی‌تر هستیم.» لو سلسو که بازیکن باشگاه فرانسوی پاریس سنت ژرمن است در دیدار امشب چهره‌های آشنای بسیاری را خواهد دید.

بازیکنان شاخص دیدار امشب

پائول پوگبا – فرانسه
پس از نمایش ضعیف بازیکنان تعویضی تیم فرانسه در دیدار مقابل دانمارک، پوگبا به ترکیب اصلی بازمی گردد. مدافعان آرژانتینی تاکنون موفق به نظر رسیده اند، اما پوگبا آماده می‌تواند این دیوار را ویران کند.

لئونل مسی – آرژانتین
چه کسی بجز کاپیتان آرژانتین؟ بهترین بازیکن در سطح کشور آرژانتین. فوق ستاره بارسلونا بخاطر نمایش خود در جام جهانی مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت، اما گل او در مقابل نیجریه نشانگر این بود که توانایی‌های او همیشگی است.

این بازی ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه کازان انجام می‌شود.

منبع: میزان
برچسب ها: آرژانتین ، فرانسه ، لیونل ، مسی
نظرات شما
پیشخوان