تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

توقیف محموله بزرگ ارز

رویداد24-فرمانده انتظامی استان همدان از کشف محموله بزرگ ارز به ارزش 66 میلیارد و 120 میلیون ریال در همدان خبر داد.
سردار "حاجی‌محمد مهدیان‌نسب" در تشریح این خبر گفت: در راستای تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق کالا و کالای قاچاق در استان تشکیل شد که تا کنون اقدامات خوبی در این راستا با تلاش ماموران انتظامی در سطح استان صورت گرفته است.

وی افزود: روز گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت‌زنی در محور سنندج همدان به یک دستگاه خودروی سواری پژو روآ مشکوک و بلافاصله آن را متوقف می‌کنند.

سردار مهدیان‌نسب بیان کرد: مأموران پس از انجام بازرسی‌های اولیه، خودرو را به منظور بررسی دقیق‌تر به اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان همدان منتقل کردیم که در بازرسی فنی به عمل آمده مقدار قابل توجهی ارز از نوع دلار آمریکا به صورت بسته‌بندی که به طور ماهرانه‌ای در کپسول سی‌ان‌جی خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

 این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از کشف و شمارش ارز، تعداد 18هزار و 996 برگ اسکناس 100 دلاری و 8 برگ 50 دلاری و در مجموع یک میلیون و 900 هزار دلار به ارزش 66 میلیارد و 120 میلیون ریال ارز قاچاق از خودرو کشف شد.

وی افزود: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی استان ارسال و با قرار صادره روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به کسب رتبه برتر انتظامی استان همدان در بین استان‌های هم‌گروه در بحث کشف کالای قاچاق، اظهار کرد: با کشف 50 مورد عملیات اطلاعاتی و بیش از 10 فقره کشف فرااستانی در حوزه قاچاق کالا، موفق شدیم رتبه پنجم کشوری را از آن خود کنیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: محموله ، همدان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان