تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

بوستان کتاب مجلس افتتاح شد

معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بوستان کتاب مجلس، بر ضرورت افزایش مطالعه در جامعه کارمندی تاکید کرد.


رویداد۲۴غلامرضا نوری ‌قزلجه روز سه شنبه در مراسم افتتاح بوستان کتاب مجلس در سالن ورودی با بیان اینکه اتفاق خوبی است که همکاران ما در مجلس در کنار کار روزانه خود، زمانی را نیز صرف مطالعه کتاب کنند، افزود: هر قدر فرهنگ کتابخوانی در جامعه توسعه پیدا کند به همان میزان در مسیر توسعه فرهنگی قدم برداشته‌ایم.
وی با اعتقاد به اینکه بازخورد افزایش مطالعه در جامعه کارمندی و سازمانی کشور در سازمان‌ها دیده خواهد شد، اضافه کرد: به‌یقین منافعی که افزایش میزان مطالعه کارمندان برای سازمان و جامعه به همراه دارد، بسیار زیاد است لذا باید برای دسترسی کارکنان به کتاب‌های خوب و مناسب و کمک به افزایش میزان مطالعه برنامه‌ریزی شود.
نوری ‌قزلجه با تاکید بر اینکه کتاب و کتابخوانی جزو مواردی است که باید برای آن هزینه کرد، اظهار داشت: جایگاه و شان مجلس نیز چنین اقداماتی را می‌‍طلبد چراکه بهتر است نمایندگان، کارمندان و مراجعه‌کنندگان در سالن ورودی به مجلس با کتابخانه روبرو شوند.
مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس نیز در ادامه با اشاره به محل برپایی این بوستان کتاب در مجلس، گفت: از آنجا که این کتابخانه در ورودی مجلس و در کنار نمازخانه قرار گرفته است امکان تورق و مطالعه برای همکاران و نمایندگان و به امانت بردن کتاب‌ها برای مطالعه وجود دارد البته انشاءالله این کتابخانه با کتاب‌هایی که همکاران هدیه خواهند کرد غنی‌تر خواهد شد.
کیایی همچنین با اعلام این خبر که هر ماه نیز بودجه‌ای را برای تهیه کتاب و غنی شدن این کتابخانه در نظر خواهیم گرفت، بیان کرد: تاکنون کتاب‌هایی در حوزه‌های دین و اندیشه، تاریخ، فلسفه، روانشناسی، تعاملات سازمانی، کودک و نوجوانان و... ارائه شده است.
به گزارش خانه ملت، بوستان کتاب مجلس با حضور غلامرضا نوری‌قزلجه معاون اجرایی رئیس مجلس و مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس امروز در سالن ورودی مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
همچنین افتتاح مجموعه کتابخانه مجلس باعنوان بوستان کتاب به همت روابط عمومی مجلس، با هدف ارائه و امانت کتاب به کارمندان و کارکنان قوه مقننه و افزایش مطالعه در میان آن‌ها انجام گرفت.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان