تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۷

صدور دستور فوری برای حل مشکل بی‌آبی دشتستان

مقرر شد با دستور فوری، تعدادی از چاه های آب کشاورزان از آنها اجاره شده و در کنار این اقدام، ۱۰ حلقه چاه با فوریت تمام حفاری شده و به شبکه آبرسانی متصل شود تا مردم دشتستان در فاصله ۴ ماهه تا انتهای تابستان با مشکل بی آبی مواجه نباشند.

رویداد۲۴-مقرر شد با دستور فوری، تعدادی از چاه های آب کشاورزان از آنها اجاره شده و در کنار این اقدام، ۱۰ حلقه چاه با فوریت تمام حفاری شده و به شبکه آبرسانی متصل شود تا مردم دشتستان در فاصله ۴ ماهه تا انتهای تابستان با مشکل بی آبی مواجه نباشند.در راستای اتفاقات چند روز گذشته و به وجود آمدن مشکلاتی پیرامون مسائل حوزه آب استان به خصوص شهرستان دشتستان، روز دوشنبه جلسه‌ای با پیگیری‌های محمدباقر سعادت، رییس مجمع نمایندگان استان و  نماینده دشتستان و با حضور استاندار ، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و حاج رسولی معاون وزیر نیرو تشکیل شد و منجر به اتخاذ تصمیمات فوری برای حل مشکل بی آبی مردم دشتستان شد.

بر این اساس مقرر شد با دستور فوری، تعدادی از چاه های آب کشاورزان از آنها اجاره شده و در کنار این اقدام، ۱۰ حلقه چاه با فوریت تمام حفاری شده و به شبکه آبرسانی متصل شود تا مردم دشتستان در فاصله ۴ ماهه تا انتهای تابستان با مشکل بی آبی مواجه نباشند.

همچنین مقرر شد در میان مدت و در فاصله یک تا دو ساله، ۱۰ هزار متر مکعب از آب رودخانه دالکی با نصب آبشیرین وارد شبکه شود و ۷۵۰۰ متر مکعب دیگر نیز از رودخانه شاپور به شبکه متصل شده تا مجموعا ۱۷۵۰۰ متر مکعب آب با وارد شدن به شبکه توزیع در اختیار مردم قرار گیرد تا در سال های آینده مشکلاتی مشابه آنچه چند روز گذشته در حوزه آب اتفاق افتاد، تکرار نشود.

گفتنی است تامین اعتبار موارد فوق با تصویب حاضران جلسه و پیگیری های نماینده دشتستان از محل تنش‌های آبی شرکت آب و فاضلاب کشور انجام خواهد شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان