تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

ششمین جلسه رسیدگی به متهمان پرونده تعاونی ثامن الحجج آغاز شد

ششمین جلسه رسیدگی به پرونده تعاونی مالی - اعتباری ثامن الحجج صبح امروز در دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی باقری و با حضور هیئت مستشار، نمایندگان دادستان، وکلای متهمین و جمعی از شکات آغاز شد.

رویداد۲۴-ششمین جلسه رسیدگی به پرونده تعاونی مالی - اعتباری ثامن الحجج صبح امروز در دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی باقری و با حضور هیئت مستشار، نمایندگان دادستان، وکلای متهمین و جمعی از شکات آغاز شد.ششمین جلسه رسیدگی به پرونده تعاونی مالی - اعتباری ثامن الحجج صبح امروز در دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی باقری و با حضور هیئت مستشار، نمایندگان دادستان، وکلای متهمین و جمعی از شکات آغاز شد.

طبق روال جلسات گذشته متهمان آقای (الف - م) و خانم (ر-الف) در جلسه حاضر هستند؛ اما بدلیل عدم حضور متهم سوم آقای (م- ر) در جلسه، پرونده وی به طور غیابی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
از شما خبرگزاری محترم تقاضامندیم بعنوان وکیل و امین مردم و سپرده گزاران مالباخته موسسات فرشتگان و کاسپین نیز پیگیر برگزاری دادگاه سهامداران و مدیران متخلف این موسسات بنا به درخواست نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دادستان محترم کل کشور از قوه محترم قضاییه باشید.تا شاهد فرار این تبهکاران بواسطه پول های باد آورده از دست عدالت به کانادا نباشیم.
با تشکر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان