تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۷

نقش کلیدی لوکاکو در پیروزی بلژیک

بلژیک بعد از پیروزی 2-1 مقابل برزیل به مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام جهانی راه یافته و روز سه‌شنبه به مصاف فرانسه می‌رود تا برای اولین بار در تاریخ خود به فینال جام جهانی برسد.
نقش کلیدی لوکاکو در پیروزی بلژیک

رویداد۲۴ روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک برای بازی با برزیل تاکتیک‌های خود را تغییر داده، لوکاکو را به سمت راست خط حمله منتقل کرده، هازارد را در سمت چپ به کار گرفته و از دی‌بروینه به عنوان شماره‌ی 9 کاذب در وسط خط حمله استفاده می‌کند.


ابتدا گل به خودی فرناندینیو بلژیک را جلو انداخته و سپس دی‌بروینه کمی پیش از پایان نیمه‌ی اول اختلاف را به دو گل می‌رساند. رناتو آگوستو در نیمه‌ی دوم برزیلی‌ها را امیدوار می‌کند اما شاگردان مارتینز موفق می‌شوند برتری را حفظ کرده و به پیروزی برسند.


لوکاکو حالا اعتراف می‌کند که پیش از بازی با ارائه‌ی توصیه‌های تاکتیکی به هازارد و دی‌بروینه، به مارتینز برای انتقال پیام تاکتیکی‌اش به خط حمله کمک کرده بوده.

 

لوکاکو می‌گوید " من در اورتون، در دوران مربی‌گری مارتینز، بیشتر با این سیستم بازی کرده بودم و دقیقاً می‌دانستم چه باید بکنم. من به ادن هازارد و کوین دی‌بروینه کمک کردم و برایشان توضیح دادم که چگونه باید جاگیری کنند و چه کاری باید انجام بدهند. یک بار توضیح دادن برای آنها کافی بود. ما در بازی کارمان را عالی انجام دادیم و با شایستگی پیروز شدیم. نقطه‌ی قوت من همیشه بازی کامل و چند منظوره‌ام بوده. همیشه سعی می‌کنم به بازیکنهای دیگر کمک کنم بهتر بازی کنند. دلم می‌خواهد تا هر چقدر که ممکن باشد گل بزنم و پاس گل بدهم. در عین حال حواسم به همه چیز تیم هست تا برای تیمم مهره‌ی مهمی باشم ".
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جام جهانی 2018 ، بلژیک
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان