تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۷

راه شکست دادن بلژیک از نگاه دشان

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به ستایش از دو بازیکن کلیدی بلژیک پرداخت و راه پیروزی برابر این تیم را مهار این دو بازیکن دانست.

راه شکست دادن بلژیک از نگاه دشان

رویداد۲۴ تیم‌ ‌ملی فوتبال  فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی بسیار سختی پیش رو دارد و باید برابر تیم آماده و یک دست بلژیک به میدان رود.

دیدیه دشان، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال  فرانسه از  راه شکست دادن حریف خود سخن به میان آورد. او بر این باور است  که اگر هازارد و لوکاکو مهار شوند پیروز بازی می‌شوند.

دشان گفت‌: بسیار سختی پیش رو داریم. بلژیک تیم جوان و با کیفیتی است  با این حال آنها تجربه لازم را هم دارند و به خوبی می دانیم که بازی آسانی پیش رو نداریم.

او ادامه‌ داد:  روملو لوکاکو در خط حمله بلژیک بازیکن تاثیر گذاری است. او می‌تواند هر خط دفاعی را اذیت کند. لوکاکو مهاجم بسیار خوبی است و نباید به او فضا داد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه در ادامه‌ صحبت‌های خود، همچنین ‌اضافه کرد:  اما درباره هازارد باید بگویم که به خوبی این بازیکن را می شناسم، چرا که پیش از  این در لیل بازی می‌کرد. اگر فضا به این بازیکن داده شود هر کار می‌تواند انجام دهد. می‌خواهیم  با ارائه یک بازی گروهی بلژیک را از  کار اندازیم. امیدواریم که بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.


منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان