تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح شد؛

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات: فقط از فیلم و عکس وزير خبر دارم/ دستور استاندار تهران براي وزارتخانه لازم الاجرا نيست

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات می‌گوید: ابلاغيه استاندار براي وزارتخانه‌ها لازم الاجرا نيست و مطابق قانون دليلي براي اجراي اين مصوبه وجود ندارد.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات: فقط از فیلم و عکس وزير خبر دارم/ دستور استاندار تهران براي وزارتخانه لازم الاجرا نيست
رویداد۲۴ وزیر ارتباطات این روزها یکه‌تاز مسیر خلاقیت در دولت است؛ از طرح رجیستری گرفته تا انتشار اسامی دریافت‌کنندگان ارز دولتی و حتي انتقاد از واردات گوشي توسط تامین اجتماعی، آن هم زمانی که درست در صندلی کناری علی ربیعی نشسته است.

اما از قرار معلوم مديران عالي وزارت همچون وزير مطلع و پاسخگو نسبت به مسائل جاري وزارتخانه نيستند و جهرمي جوان مي بايست جز موضوعات ديگر بار روابط عمومي و اطلاع رساني مجموعه را هم به دوش بكشد.

ماجرا از این قرار بود که استانداری تهران در بخشنامه‌ای تغییر ساعات کاری ادارات را به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد. در اين خصوص با دستور آذری جهرمی وزارت ارتباطات قرار است به مدت دو هفته، در ساعات پیک، برق مورد نیاز كليه مراكز مخابراتي را از طریق ژنراتورها تامین کنند و با قطع مدار خود از شبكه برق شهري باعث شوند تا هموطنان در گرمای تابستان کمتر با چالش قطع برق مواجه باشند.

اما در کنار این مورد، شركت ارتباطات زيرساخت در ابلاغي ساعات کاری کارمندان خود را تغییر داد و در پيامكي از سوی اداره کل توسعه سرمایه انسانی از کارکنان شاغل در استان تهران خواست از تاریخ ١٦ تیرماه تا پایان ماه از ساعت ٦ تا ساعت ١٤ سر کار حضور یابند. اما یک روز از این ابلاغیه نگذشته بود که مجددا با پيامكي ديگر ساعت کاری را این بار از ٧:٤٥ تا ١٦:٣٠ اعلام کرد.

فقط از فیلم و عکس وزير خبر دارم

از سیدجمال هادیان رييس مركز روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره دستور وزیر براي استفاده از ژنراتورها برای کاهش مصرف برق که امروز توسط آذری جهرمی ابلاغ شده بود، سوال پرسیدیم که او گفت: اطلاعي از مباحث مربوط به ژنراتورها و موضوعات فني ندارم. من فقط از صحبت هاي وزير، فضاي مجازي، فيلم و عكس خبردارم.

وي در ادامه گفت: بنده در جريان پيامك به كاركنان نيستم و اظهارات من صرفا به عنوان یک شهروند عادی است که حین راه رفتن با او صحبت می‌کنید!

سخنگوی وزارتخانه نیستم

او ادامه داد: چون در جریان امور قرار ندارم صرفا نظرات شخصی خود را می‌گویم لذا پاسخ سوالات را باید از آقای راسخ مدیریت منابع انسانی بپرسید چون من سخنگوی وزارتخانه نیستم.

از سيد جمال هاديان رييس مركز روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره تغییر این ابلاغ توسط ادراه کل توسعه سرمایه انسانی پرسیدیم و او که لحظاتی قبل گفته بود این سوالات را باید از راسخ مدیریت منابع انسانی بپرسید، این بار مدعي شد: اداره‌ فوق فاقد موجودیت است و اصلا چنین زیرمجموعه و اداره‌ای در وزارتخانه وجود ندارد.

دستور استاندار تهران براي وزارتخانه لازم الاجرا نيست

در پايان مدير روابط عمومي وزارت ارتباطات درخصوص چرايي اجرا نكردن بخشنامه استانداري تهران گفت: ابلاغيه استاندار براي وزارتخانه ها لازم الاجرا نيست و تنها محدود به ادارات كل در سطح استان است و مطابق با قانون دليلي براي اجراي اين مصوبه وجود ندارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
1
کاملا واضحه که جهرمی جوان در داخل وزارت خونه اش هم با فتنه کهنه و قدیمی وزارت خونه اش باید بجنگه و مجموعه اش رو بازسازی کنه
ولی افکار عمومی پشتیبان وزیر جوانه که به خوبی نشون داد دوای درد اروز جامعه تکیه به جوانان متخصص و متعهد ولو بی تجربه است چون دل پاک و سر نترسشون بی تجربگیشون رو کاور میکنه
جهرمی به خوبی نشون داده به دلیل نچشیدن وزه رانت ها راحت با فساد درگیر و با مفسدان بدون تعارف سرشاخ میشه و ما دعا میکنیم وزیر جوان از پس این مارهای خوش خط و خال بر بیاد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان