تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۷
آبی‌پوشان در بلاتکلیفی هستند؛

نگرانی شفر از غیبت مهره‌های کلیدی استقلال

ابهام در برگزاری اردوی آبی پوشان در ترکیه و غیبت ادامه دار مهره های کلیدی این تیم، سبب افزایش نگرانی های «وینفرد شفر» سرمربی استقلال برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده لیگ برتر شده است.

رویداد۲۴ تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز دوشنبه نیز در ورزشگاه صنایع دفاع و از ساعت 10 و 30 دقیقه پیگیری شد. خبرهای رسیده مبنی بر ابهام در برگزاری اردوی آبی پوشان در ترکیه و شرکت «امید ابراهیمی» هافبک ملی پوش استقلال در تست های پزشکی تیم الاهلی قطر باعث شد، شفر مانند همیشه شاداب نباشد تا صحبت های تلفنی او با مدیران باشگاه و فریادهایی که از رختکن تیم به گوش می رسید، گواه از نگرانی و عدم رضایت پیرمرد آلمانی بدهد.

در تمرین امروز علاوه بر ابراهیمی، روزبه چشمی، مرتضی آقاخان و میثم تیموری به دلیل مصدومیت، سیدمجید حسینی، سرور جپاروف و مامه تیام با توجه به اینکه هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده اند و «پژمان منتظری» به رغم داشتن قرارداد اما با دلایل نامعلوم در تمرین حضور نداشتند تا نگرانی فر فزونی یابد.

«محسن کریمی» که فصل گذشته از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد با لباس شخصی در محل تمرین حضور یافت و مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت.

همچنین «کاوه ستوده» پزشک تیم در محل تمرین حضور داشت. این در حالی است که او به همراه «امین نوروزی» معاون پزشکی باشگاه با مدیریت اختلاف دارند و مدتی نیز در تمرینات حاضر نمی شد.

«ساشا شفر» پسر سرمربی و آنالیزرو استقلال هم که روز گذشته وارد ایران شد، به همراه «نصرالله عبداللهی» سرپرست آبی پوشان در تمرین حضور داشتند.

صحبت های شفر آغازگر تمرین بود و در ادامه گرم کردن، عبور از موانع، کار با توپ و فوتبال درون تیمی، محورهای اصلی تمرین امروز آبی پوشان را تشکیل می داد.

استقلال شهریور ماه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر به میدان می رود و پیش از آن دیدار سوپرجام در روز 29 تیر ماه مقابل پرسپولیس را پیش رو دارد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، شفر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان