تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۷

فغانی برای داوری در مراحل نهایی جام جهانی نامزد شد

تیم داوری فوتبال ایران به عنوان تنها نماینده آسیا در فهرست نهایی فیفا برای قضاوت در مراحل پایانی جام جهانی قرار گرفت.

فغانی برای داوری در مراحل نهایی جام جهانی نامزد شد

رویداد۲۴ کمیته داوران فیفا اسامی 12 داور منتخب که شانس قضاوت در چهار دیدار پایانی جام جهانی را دارند منتشر کرد که علیرضا فغانی به عنوان تنها نماینده قاره آسیا در این لیست حضور دارد. اسامی 12 داور منتخب به شرح زیر است:


 آسیا:
علیرضا فغانی (ایران)
آفریقای جنوبی:
ملانگ (سنگال)
کونکاکاف:
مارک گیگر (آمریکا) - آرتور سزار (مکزیک)
آمریکا جنوبی:
آندرس کونها(اروگوئه) - نستور پیتانا (آرژانتین) – ساندرو ریچی (برزیل)
آمریکای میانه و کارائیب:
متیو کونگر(نیوزلند)
یوفا:
جونید چاکر(ترکیه) - کوئیپرز (هلند) – میلوراد مازیچ (صربستان) – لوکا روکی (ایتالیا)


این داوران به همراه دستیاران خود تا پایان مسابقات در روسیه باقی می‌مانند و هر کدام شانس قضاوت در چهار دیدار پایانی و حساس جام جهانی را خواهند داشت. علیرضا فغانی داور شایسته ایران به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری جز داوران کم خطای این دوره از مسابقات بودند و از شانس بالایی برای حضور در مسابقه فینال و یا رده بندی برخوردار  هستند.

 

لازم به ذکر است از سوی کمیته داوران فیفا آندرس کونها از کشور اروگوئه برای قضاوت در دیدار بلژیک – فرانسه انتخاب شده است و از ظرف دیگر این احتمال وجود دارد جونید چاکر ترک قضاوت مسابقه دو تیم کرواسی و انگلیس را بر عهده داشته باشد. با توجه به این اوصاف دو داور مذکور شانسی برای قضاوت در فینال جام جهانی نخواهند داشت. هم‌چنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که نستور پیتانا از آرژانتین و کوئیپرز هلندی در کنار علیرضا فغانی از ایران شانس بالایی برای قضاوت در فینال و یا مسابقه رده بندی را دارند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان