تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

آپارات انتشار صدمین قسمت «فیت» را جشن گرفت

عوامل برنامه پرمخاطب «فیت»، پربازدیدترین برنامه آپارات، روز چهارشنبه 20 تیرماه، تولید صدمین قسمت از این برنامه را در ساختمان آپارات جشن گرفتند.

رویداد۲۴-عوامل برنامه پرمخاطب «فیت»، پربازدیدترین برنامه آپارات، روز چهارشنبه 20 تیرماه، تولید صدمین قسمت از این برنامه را در ساختمان آپارات جشن گرفتند.

برنامه ورزشی فیت به تهیه‌کنندگی و مجری‌گری نیما جعفرپور تولید می‌شود و به رویدادها و حواشی دنیای رشته بدنسازی می‌پردازد؛ رشته‌ای که علیرغم محبوبیت بالا به دلیل محدودیت‌ها و خطوط قرمز موجود مورد کم‌لطفی قرار می‌گیرد.

آپارات انتشار صدمین قسمت «فیت» را جشن گرفت

نکته حائز اهمیت دیگر حضور پررنگ بانوان بدنساز در فیت است که مورد توجه ویژه مخاطبان قرار گرفته است؛ به گونه‌ای که پربیننده‌‌ترین قسمت این برنامه، چهل‌وششمین قسمت آن است که مربوط به حضور سارا مصطفی‌نژاد، چهره معروف بدنسازی بانوان کشور می‌شود و حدود 300 هزار بازدید داشته است.

برنامه فیت در دوسال گذشته مستمراً به صورت هفتگی تولید شده و تابحال بالغ بر ۷۰۰۰ دقیقه از این برنامه تولید شده است. فیت با بیش از ۱۱ میلیون بازدید در صدر فهرست پربازدیدترین برنامه‌های سرویس آپارات قرار دارد.‌ این اولین برنامه اینترنتی ایرانی است که به صدمین قسمت می‌رسد.

نظرات شما
پیشخوان