تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

جوسازی‌ها و هجمه‌ها علیه قضات انقلابی با هدف تحت فشار قراردان دستگاه قضائی صورت می‌گیرد

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: تجربه نشان داده است قضات انقلابی و برخورد کننده با مفاسد همواره در معرض هجمه های بی اساس از سوی مفسدین قرار می گیرند.

رویداد۲۴-رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: تجربه نشان داده است قضات انقلابی و برخورد کننده با مفاسد همواره در معرض هجمه های بی اساس از سوی مفسدین قرار می گیرند.احمد قربانی اظهار داشت: دستگاه قضایی در برخورد با مفسدین در هر پست، مقام و هر لباسی که باشند از هیچ اقدامی در چارچوب قانون دریغ نخواهد کرد.

این مقام قضائی تصریح کرد: قضات شریف علیرغم همه سختی‌ها و مشکلات، مخلصانه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل خواهند کرد و جوسازی‌ها و فرافکنی‌هایی به عزم و اراده این دستگاه در برخورد با فساد و اجرای فرامین حضرت امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی خللی وارد نخواهند کرد و با جدیت روند رسیدگی به پرونده ها وبرخورد بامفسدین و احقاق حقوق مردم ادامه خواهد داشت.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شهر کرمان در پایان از کارکنان قضائی و اداری پرتلاشی که خالصانه جهت اجرای قانون و برخورد با فساد تلاش می نمایند و تحت فشار جوسازی‌های مفسدین قرار نمی‌گیرند، قدردانی کرد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان